Tegendraads
VWC lid
We geven aan dat we bij een vervangend artikel niet over de rug van trouwe klanten 2 tientjes extra in rekening worden gebracht als dit niet nodig is.
Wat je hier noemt is wel een hele andere situatie en ik vind het dan ook jammer om te lezen dat jij het wel zo ervaart dat we over jouw rug extra geld in rekening brengen.
Het is prima om je ervaringen te delen en we nemen feedback altijd mee, het betekent niet dat in iedere situatie alles in jouw voordeel valt.
Er worden wel degelijk kortingscodes door ons verstrekt als klanten nadeel hebben ondervonden. Ik begrijp je gevoel en kan me deze situatie zo niet voor de geest halen, maar ik beantwoord over het algemeen wel alle mails, ook als we er niet iets mee doen.
Ik denk niet dat we ons mooier voordoen dan we zijn en je geeft zelf aan dat je met een blije lach de deur uitgaat...
Dat is toch precies waar we voor staan!
Het is geen persoonlijk verwijt richting Outlet en haar medewerkers, maar puur mijn ervaring(en).
Zo kort mogelijk m.b.t Outlet: ingeschreven voor de nieuwsbrief, bleek verkeerde te zijn er was ook nog een 'speciale' nieuwsbrief, product was dus al besteld om er na een uurtje achter te komen dat er dus voor dat betreffende product een code was met 20% korting (deze code heb ik dan ook gewoon), aangegeven hier in dit topic maar werd niets mee gedaan en de berichten zijn door een moderator verwijdert.
Die blije lach komt goed, ik kijk erg uit naar de weekacties!
Toch wilde ik mijn mening delen, even goede vrienden toch??
Verder wens ik Outlet een prachtig vuurwerk seizoen!