[Freakactie 2025] Vuurwerk Bruchem - nabij Zaltbommel en Den Bosch

Deel je het ook als de ervaring straks wel positief uitvalt? 😜
Uiteraard doe ik dat! Mijn post is niet negatief bedoeld verder maar ik werd een beetje zenuwachtig van dit zinnetje in de mail ;)

Doe je dit niet, dan loop je een grote kans dat je:
  • urenlang moet wachten in de winkel
ik kan echt niet vroeger dan 07:00 zijn, dat is ook het originele tijdstip. Ik zou zeggen tot over een paar dagen :)

Uiteraard doe ik dat! Mijn post is niet negatief bedoeld verder maar ik werd een beetje zenuwachtig van dit zinnetje in de mail ;)

ik kan echt niet vroeger dan 07:00 zijn, dat is ook het originele tijdstip. Ik zou zeggen tot over een paar dagen :)
Vorig jaar stond ik ook zo weer buiten, was toen om half 9. Flinke bestelling en veel vriendelijke service erbij gekregen.

Dit jaar zal het wel drukker zijn aangezien Bruchem het volgens mij leuk doet qua orders dit jaar maar gezien mijn ervaring vorig jaar heb ik er veel vertrouwen in dat het gewoon weer goed gaat.

Dit jaar mik ik op half 8. Mocht er nog een VWC'er rond die tijd zijn.. Stuur maar een pm als je tijd hebt voor (en zin in) een gezellig praatje hebt.

Er staat letterlijk “doe je dit niet” — niet “doe je dit wel”.
Daarmee wordt bedoeld: als je niet op je gekozen afhaaltijd komt.
07:00 is gewoon het originele tijdstip van jouw order en volledig prima. We kijken er naar uit jou en alle andere liefhebbers te ontvangen!
Alleen wie buiten de gecommuniceerde tijdsloten komt, loopt kans op wachten.
Verder niks spannends van maken 😉

Zojuist in Bruchem geweest. Bestellingen was even zoeken en bijna de gratis fontein vergeten, maar uiteindelijk netjes compleet! :handsup: Bedankt voor de service!

Vond het ook opmerkelijk rustig, gelet op de mails die zijn verstuurd. Ik kon mijn ophaalschema niet omgooien en had verwacht hier pas om 8.30 te zijn. Dus had al wat valium genomen om rustig te blijven tijdens het uren moeten wachten. Echter door extreem vlotte afhandeling bij mijn andere adressen is het mij gelukt om hier 7.55 te parkeren. Mijn bescheiden order stond in no time op de toonbank. En werd, zou bijna zeggen als gebruikelijk, geholpen mijn spullen naar de auto te brengen. Mart en team, bedankt voor de goede service. Het zal erom spannen, maar hoop tot volgend jaar.

Top winkel, kom er al 15 jaar. Ook dit jaar weer zeer snel geholpen door het vriendelijke personeel. Oudjaarsdag toch nog maar langs om wat extra's in te slaan, want zoals altijd, is het "nooit genoeg" 😂

Het was wat vroeg.. Maar goede service en binnen 5 minuten weer buiten! Als er nog acties komen de 31ste, kom ik nog wel even langs 👀

Naar aanleiding van de mail de volgorde van Bruchem en Vathorst omgegooid. Was er mooi op tijd (5.45), hek ging netjes 6 uur open. Bestellingen stonden al klaar. Zelf nog even langs de schappen gewandeld en ik stond weer te veel te ouwehoeren met anderen. Krijg je ervan als je andere forumleden tegenkomt (dat werd de trend van de dag vandaag). Anders had ik hier denk binnen 5 minuten weer buiten gestaan. Top geregeld zo.

Eerste keer bruchem, maar zeker niet de laatste als het volgend jaar weer mag!

Was netjes in mijn blok op tijd aanwezig vanavond maar zag dat het erg druk was in de winkel. Zo ook bij afhalen. De minuten gingen gelukkig snel alleen kwam ik er achter dat ik mij had vergist in een tijdstip van de volgende afhaallocatie die over 15 minuut dicht zou gaan.

Ik toch de brutale vraag gesteld of ik later terug mocht komen om eerste die andere bestelling af te halen (15 min rijden). Beste man twijfelde geen moment en in plaats van later terugkomen ging hij hem direct voor mij halen gezien het een vrije simpele bestelling was.

Top top en nogmaals top! Dank aan jullie service heb ik de andere bestelling gelukkig nog net kunnen halen.

Back
Bovenaan