[Freakactie 2025] Vuurwerk Bruchem - nabij Zaltbommel en Den Bosch

Deel je het ook als de ervaring straks wel positief uitvalt? 😜
Uiteraard doe ik dat! Mijn post is niet negatief bedoeld verder maar ik werd een beetje zenuwachtig van dit zinnetje in de mail ;)

Doe je dit niet, dan loop je een grote kans dat je:
  • urenlang moet wachten in de winkel
ik kan echt niet vroeger dan 07:00 zijn, dat is ook het originele tijdstip. Ik zou zeggen tot over een paar dagen :)

Uiteraard doe ik dat! Mijn post is niet negatief bedoeld verder maar ik werd een beetje zenuwachtig van dit zinnetje in de mail ;)

ik kan echt niet vroeger dan 07:00 zijn, dat is ook het originele tijdstip. Ik zou zeggen tot over een paar dagen :)
Vorig jaar stond ik ook zo weer buiten, was toen om half 9. Flinke bestelling en veel vriendelijke service erbij gekregen.

Dit jaar zal het wel drukker zijn aangezien Bruchem het volgens mij leuk doet qua orders dit jaar maar gezien mijn ervaring vorig jaar heb ik er veel vertrouwen in dat het gewoon weer goed gaat.

Dit jaar mik ik op half 8. Mocht er nog een VWC'er rond die tijd zijn.. Stuur maar een pm als je tijd hebt voor (en zin in) een gezellig praatje hebt.

Er staat letterlijk “doe je dit niet” — niet “doe je dit wel”.
Daarmee wordt bedoeld: als je niet op je gekozen afhaaltijd komt.
07:00 is gewoon het originele tijdstip van jouw order en volledig prima. We kijken er naar uit jou en alle andere liefhebbers te ontvangen!
Alleen wie buiten de gecommuniceerde tijdsloten komt, loopt kans op wachten.
Verder niks spannends van maken 😉

Back
Bovenaan