Dansplaat
VWC lid
SCHERP! Dat moest 119 zijnOei ik vind 140 voor de 4seasons wel stevig. Die haal ik dan ergens anders helaas.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
SCHERP! Dat moest 119 zijnOei ik vind 140 voor de 4seasons wel stevig. Die haal ik dan ergens anders helaas.
Stuur mij even een berichtje, dan krijg je een kortingscode van het prijsverschil nu de 4 seasons in prijs is aangepast!Sensation 1 en 4 seasons in the pocket. Prijzen zijn niet spectaculair maar dat is geen punt. Bedankt weer.
Thanks! Gelijk eentje besteldSCHERP! Dat moest 119 zijnIk heb het gelijk aangepast
Zijn dit nog de oude van afgelopen seizoen?GOED NIEUWS – SENSATION MASTERSET FLASHDEAL!
![]()
SENSATION MASTERSET (alle 5 varianten!)
Nu slechts €350 – FLASH DEAL PRIJS!
Alleen deze maand nog geldig!
OP = OP. We hebben deze set beperkt beschikbaar voor de snelle beslisser.
SENSATION 1, 2, 3, 4 én 5
5 dikke compounds in één pakket
Voor de twijfelaars: gewoon alles pakken!
Super beperkt beschikbaar
Kun je niet kiezen? Dan is dit je kans… GOOO!![]()
nieuwe batch.Zijn dit nog de oude van afgelopen seizoen?
Nooit in kooi gezetenHopen dat de nieuwe batch niet te veel verschilt tov de oude. Of zaten ze voorheen in kooi?
Afgelopen jaar waren ze stuk voor stuk top. Moet zeggen dat ik de 400/600/800 shots 20MM monster bakken nog vetter heb ervaren. Wat een geweld!Zal vast wel goed komen met de kwaliteit dan!
Ik heb ze naast die populaire 20mm box van magnum afgestoken, deze was oprecht stukken beter. Ik had zelf de Ultimate final 600 schoten mee naar huis toen@Dansplaat wel? Ik heb echt mijn twijfels over die 20mm heb al veel 25mm bakken en paar 30mm besteld. Maar geef m’n geld voor mijn gevoel liever uit aan grotere kalibers
Heb je toevallig een filmpje?Ik heb ze naast die populaire 20mm box van magnum afgestoken, deze was oprecht stukken beter. Ik had zelf de Ultimate final 600 schoten mee naar huis toen
Leuke boxen inderdaad. Alleen is de 400 shots display veel beter dan de 400 shots monsterbox en ook nog goedkoperAfgelopen jaar waren ze stuk voor stuk top. Moet zeggen dat ik de 400/600/800 shots 20MM monster bakken nog vetter heb ervaren. Wat een geweld!
Prijs is prima idd, over het algemeen is de monsterbox wat duurder. Allebei 2KG NEM.Ik vond de 400 monsterbox beter dan de 400 total display show het afgelopen jaar. Even uit mijn hoofd, dubbele NEM ook? 20mm ipv 18mm. Ik vind beide lekkere boxen hoor maar de monster heeft mij echt positief verrast. Had hem in de actie vorig jaar voor 111,-, in mijn geval dus niet duurder dan de 400 tds.
Prijs is prima idd, over het algemeen is de monsterbox wat duurder. Allebei 2KG NEM.
Mmm, hier op de website staat 2KG..Ik kan me herinneren dat ik hem moest doorlonten...
Ff opgezocht, ik bedoel deze https://forum.vuurwerkcrew.nl/threads/insane-monsterbox-400s.43682/
Hebben we het over dezelfde?
Als @Pantservuist84 het bij ons heeft gekocht is het degene die nu ook op onze shop staat. Qua doorlonten, ik heb het niet 100% scherp op mijn netvlies maar dacht dat je deze boxen per 200 shots moest doorlonten (als je in 1x wilde afsteken dan).Mmm, hier op de website staat 2KG..
Denk dat jij gelijk hebt. Maar als ik een goede 400sh Total display heb zou ik hem niet willen ruilen. Die salvo’s van de TDS 400 vind ik erg dik en in de monster zie ik wel pauzes zitten..