[Freakactie 2025] Vuurwerk Bruchem - nabij Zaltbommel en Den Bosch

🎉 GOED NIEUWS – SENSATION MASTERSET FLASHDEAL! 🎉

small_sensationset_00544ef9de.webp

🔥 SENSATION MASTERSET (alle 5 varianten!) 🔥
Nu slechts €350 – FLASH DEAL PRIJS!
😱
Alleen deze maand nog geldig! ⏳
OP = OP. We hebben deze set beperkt beschikbaar voor de snelle beslisser. ⏳

✅ SENSATION 1, 2, 3, 4 én 5
✅ 5 dikke compounds in één pakket
✅ Voor de twijfelaars: gewoon alles pakken! 😎
✅ Super beperkt beschikbaar

Kun je niet kiezen? Dan is dit je kans… GOOO! 🚀💥
Zijn dit nog de oude van afgelopen seizoen?

@Dansplaat wel? Ik heb echt mijn twijfels over die 20mm heb al veel 25mm bakken en paar 30mm besteld. Maar geef m’n geld voor mijn gevoel liever uit aan grotere kalibers

@Dansplaat wel? Ik heb echt mijn twijfels over die 20mm heb al veel 25mm bakken en paar 30mm besteld. Maar geef m’n geld voor mijn gevoel liever uit aan grotere kalibers
Ik heb ze naast die populaire 20mm box van magnum afgestoken, deze was oprecht stukken beter. Ik had zelf de Ultimate final 600 schoten mee naar huis toen

Ik vond de 400 monsterbox beter dan de 400 total display show het afgelopen jaar. Even uit mijn hoofd, dubbele NEM ook? 20mm ipv 18mm. Ik vind beide lekkere boxen hoor maar de monster heeft mij echt positief verrast. Had hem in de actie vorig jaar voor 111,-, in mijn geval dus niet duurder dan de 400 tds.

Ik vond de 400 monsterbox beter dan de 400 total display show het afgelopen jaar. Even uit mijn hoofd, dubbele NEM ook? 20mm ipv 18mm. Ik vind beide lekkere boxen hoor maar de monster heeft mij echt positief verrast. Had hem in de actie vorig jaar voor 111,-, in mijn geval dus niet duurder dan de 400 tds.
Prijs is prima idd, over het algemeen is de monsterbox wat duurder. Allebei 2KG NEM.

Ik kan me herinneren dat ik hem moest doorlonten...

Ff opgezocht, ik bedoel deze https://forum.vuurwerkcrew.nl/threads/insane-monsterbox-400s.43682/

Hebben we het over dezelfde?
Mmm, hier op de website staat 2KG..
Denk dat jij gelijk hebt. Maar als ik een goede 400sh Total display heb zou ik hem niet willen ruilen. Die salvo’s van de TDS 400 vind ik erg dik en in de monster zie ik wel pauzes zitten..

Mmm, hier op de website staat 2KG..
Denk dat jij gelijk hebt. Maar als ik een goede 400sh Total display heb zou ik hem niet willen ruilen. Die salvo’s van de TDS 400 vind ik erg dik en in de monster zie ik wel pauzes zitten..

Als @Pantservuist84 het bij ons heeft gekocht is het degene die nu ook op onze shop staat. Qua doorlonten, ik heb het niet 100% scherp op mijn netvlies maar dacht dat je deze boxen per 200 shots moest doorlonten (als je in 1x wilde afsteken dan).

Anyway! Let's talk deals en Bruchem!

Er is weer het een en ander toegevoegd en deze week komt er nog meer op!

Back
Bovenaan