[Freakactie 2025] Vuurwerk Bruchem - nabij Zaltbommel en Den Bosch

@Dansplaat, even een vraagje: Die 4 Seasons van Rubro zou ik graag bij je willen ophalen. Ik ben benieuwd wat die gaat kosten, en kan ik die toevallig ook op 30 december bij je ophalen? Of geldt dit alleen voor de uitlevering van freaks orders op 29 december?

@Dansplaat, even een vraagje: Die 4 Seasons van Rubro zou ik graag bij je willen ophalen. Ik ben benieuwd wat die gaat kosten, en kan ik die toevallig ook op 30 december bij je ophalen? Of geldt dit alleen voor de uitlevering van freaks orders op 29 december?
Heb je de startpost met informatie gelezen? Freak prijzen = 1e dag ophalen.

Zie ook

Ja ik heb de startpost met informatie gelezen, maar op 29 december heb ik al een paar bestellingen bij andere winkels staan rond die tijd. Vandaar mijn vraag.

Nou dat dacht ik maar even niet. Dan ga jij mijn leuke bestellingen ophalen in Breda, Amersfoort, De Meern en Pijnacker 🤭🤣😂 Laat mij mijn rondje door Nederland maar maken op 29 december, alleen het ophalen van mijn vuurwerk hoort al bij de sfeer en traditie.
Precies dat! Ik heb 29e al 3 adressen en de 30e heb ik er ook 4

Ik heb de voorwaarde aan Wez gesteld dat ik em wil helpen door zijn bestelling over te nemen op de voorwaarde dat ik meer confirmatie heb. Zijn fout zijn risico. Ik betaal zodra m’n gegevens op de bestelling staan. Tis graag of niet :).

⚡ NIEUWE FLASH DEAL – SLECHTS 1,5 DAG! ⚡

1888_bigxmulticolorpalms_601d806fa4.webp

🔥 BIG X MULTICOLOR PALMS 100'S COMPOUND 🔥
Van €149,00 voor slechts €82,50! Alleen geldig tot aanstaande vrijdag 00:00! ⏰

✅ 100 shots
✅ 25 mm buizen
✅ XL palm-effecten
✅ 1400 gram puur vuurwerkplezier

Beperkte voorraad, beperkte tijd… GOOO! 🚀💥

Back
Bovenaan