Dansplaat
VWC lid
Bedankt voor je bestelling! Goede keusEn de 2e bestelling de deur uit!
ganafu final wave 104 shots in de pocket![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt voor je bestelling! Goede keusEn de 2e bestelling de deur uit!
ganafu final wave 104 shots in de pocket![]()
Eentje van platina?Binnen nu en een maand de eerste flash deal! En ik kan jullie verzekeren dat het een gewild product is! Spanning en sensatie (hint)
De sensation boxen!!! Hoop het niet, die zijn namelijk allemaal al besteld bij VPDWe lagen er even uit, maar zijn weer up & running!
Komende weken volgen er een aantal (voor ons nieuwe) private label producten in de webshop. Ook zal de eerste flashdeal voorbij komen!
Dan moet je er maar 2 van ieder kopenDe sensation boxen!!! Hoop het niet, die zijn namelijk allemaal al besteld bij VPD![]()
Als ze goedkoper zijn bij jullie ga ik akkoord. Bij VPD heb ik 63 euro per stuk betaaldDan moet je er maar 2 van ieder kopenhaha
Site werkt bij mij niet...We lagen er even uit, maar zijn weer up & running!
Komende weken volgen er een aantal (voor ons nieuwe) private label producten in de webshop. Ook zal de eerste flashdeal voorbij komen!
We doen weer wat onderhoud. Dit is natuurlijk niet onze piek periode. Morgen zijn we weer online!Site werkt bij mij niet...
Ook zoals hierboven beschreven voor onder de 63 euro zoals bij VPDEven wat minder goed nieuws. De hosting partner heeft een hardwarematig probleem met de server waardoor we op korte termijn niet eenvoudig online kunnen komen. Jullie orders blijven staan, maar je kan ze even niet inzien. Dat betekent ook dat de nieuwe acties nog even op zich moeten laten wachten, maar ze komen wel, en jullie hebben een goed voorgevoel van welke items er in de shop komen.
Ik hoop snel een betere update te kunnen geven!
Ik zie m niet voor die prijs staan daar hoor.Ook zoals hierboven beschreven voor onder de 63 euro zoals bij VPD?
Ik heb deze ook niet voor die prijs kunnen scorenIk zie m niet voor die prijs staan daar hoor.
Zeker wel. Alle sensation boxen staan daar voor 69.95 op de site en ik heb/had een 10% kortingscode van zeIk zie m niet voor die prijs staan daar hoor.
Geen probleem graag hardware probleem aanhouden tot na FallasEven wat minder goed nieuws. De hosting partner heeft een hardwarematig probleem met de server waardoor we op korte termijn niet eenvoudig online kunnen komen. Jullie orders blijven staan, maar je kan ze even niet inzien. Dat betekent ook dat de nieuwe acties nog even op zich moeten laten wachten, maar ze komen wel, en jullie hebben een goed voorgevoel van welke items er in de shop komen.
Hopelijk snel een oplossing voor jullie!Even wat minder goed nieuws. De hosting partner heeft een hardwarematig probleem met de server waardoor we op korte termijn niet eenvoudig online kunnen komen. Jullie orders blijven staan, maar je kan ze even niet inzien. Dat betekent ook dat de nieuwe acties nog even op zich moeten laten wachten, maar ze komen wel, en jullie hebben een goed voorgevoel van welke items er in de shop komen.
Tijd voor een andere hostingpartner...Even wat minder goed nieuws. De hosting partner heeft een hardwarematig probleem met de server waardoor we op korte termijn niet eenvoudig online kunnen komen. Jullie orders blijven staan, maar je kan ze even niet inzien. Dat betekent ook dat de nieuwe acties nog even op zich moeten laten wachten, maar ze komen wel, en jullie hebben een goed voorgevoel van welke items er in de shop komen.