[Freakactie 2025] Vuurwerk Bruchem - nabij Zaltbommel en Den Bosch

Had hoop op nog wat andere doosjes. Maar wat er nu al op staat wekt in ieder geval interesse om in de startblokken te gaan zitten voor de opening.

Had hoop op nog wat andere doosjes. Maar wat er nu al op staat wekt in ieder geval interesse om in de startblokken te gaan zitten voor de opening.
Ja dat heb ik ook wel nu. Zeker als dr wat 'ingeslagen' gaat worden voor volgend jaar iig.

Kunnen jullie toevallig nog aan een verdwaalde 4seasons komen en crashboxen?

Ik vraag dit voor een vriend 🤔

Ja dat heb ik ook wel nu. Zeker als dr wat 'ingeslagen' gaat worden voor volgend jaar iig.

Kunnen jullie toevallig nog aan een verdwaalde 4seasons komen en crashboxen?

Ik vraag dit voor een vriend 🤔

Niet uit restanten. Maar die zullen indien alles goed gaat wel weer terug komen in het reguliere assortiment.

🔥 BREAKING: VANDAAG 12:00 GAAN WE LIVE! 🔥

Hey vuurwerkfanaten! 🎆

De tijd is aangebroken! Vandaag om 12:00 uur gaan we officieel open en kun je weer los op de dikste deals! 💥

Slimme speurneuzen hebben het misschien al gezien… de prijzen staan al op de site! 👀 Dus als je goed zoekt, kun je alvast je lijstje maken.

Wat dacht je bijvoorbeeld van:
  • 💣 Transbomber voor maar €85!
  • 🎇 Sonic Spinshell (Bonfireworks) voor €110!
  • 👻 NEON GHOST voor nog geen €20 – perfect voor de kleinere portemonnee!
Cheers,

🔥 Het Team van Vuurwerk Bruchem 🔥

Zie echt hele goede prijzen staan. Jammer genoeg alleen ochtend afhaal dus sla hem voor nu over.

Is er geen mogelijkheid 30 december 2de afhaaldagen in de ochtend
We snappen dat iedereen z’n ideale moment heeft om op te halen, maar we houden ons aan de vaste afspraken en afhaaltijden. Alles is strak gepland om alles soepel en eerlijk te laten verlopen, en daar kunnen we helaas geen uitzonderingen op maken.

Dus nee, 30 december in de ochtend is geen optie. De tijden die we hebben vastgesteld, zijn definitief. Dit zorgt ervoor dat iedereen op een eerlijke en gestructureerde manier z’n bestelling kan ophalen zonder chaos.

Voor mij eerste keer bruchem, veel goeie verhalen gehoord over deze zaak! mn eerste x transbomber is een feit.. samen met de sky symphony. Komt vast zeker meer bij in het loop van het jaar👍

Blijft de webshop voorlopig gewoon openstaan? Zie een paar hele mooie dingen, maar moet nog even wachten op mijn salaris xD

Back
Bovenaan