[Freakactie 2025] Vuurwerk Bruchem - nabij Zaltbommel en Den Bosch

Dansplaat

VWC lid
Vuurwerk Bruchem rockt 2025 met de Vuurwerkcrew!

Hey Vuurwerkfanaten!

Wat een jaar was 2024 hè? Jullie enthousiasme heeft ons echt weggeblazen en dat willen we nu overtreffen. We zijn keihard bezig met een gloednieuwe actie voor 2025 en we kunnen niet wachten om alles met jullie te delen!

Wat staat er op het menu?
We hebben een te gekke mix in de maak: deels bunkeropruiming en deels restovoorraad van leveranciers. Dit betekent dat we een strak assortiment samenstellen waar je U tegen zegt – en dat tegen prijzen die je nergens anders ziet. Ja, echt, we hebben er even de tijd voor genomen om voor jullie de allerbeste deals te fixen.

Hoe werkt het?
  • Geen verrassingen: Bij ons krijg je precies wat je bestelt. Geen vervangers, geen gedoe. (en zowel: altijd in overleg)
  • Beperkte hoeveelheid: Voor sommige items stellen we limieten in, zodat iedereen de kans krijgt om te scoren.
  • Topkwaliteit: Onze restanten en opgekochte voorraad zijn stuk voor stuk van de hoogste kwaliteit.
  • Geen annulering, behalve bij een verbod: Als er een verbod komt of bij een verbod op gekooid vuurwerk, krijg je je geld (of een gedeelte bij gekooide producten) terug.
  • OP=OP

Wanneer knallen we?
WE ZIJN OPEN! Check snel onze webshop!

Afhalen en Locatie
Net als altijd is de afhaallocatie bij ons in Bruchem, lekker centraal tussen Den Bosch en Zaltbommel. Binnenkort fixen we de afhaalmomenten, zodat je precies weet wanneer je jouw vuurwerk kunt ophalen.

We zijn super enthousiast over wat er komen gaat en zijn mega dankbaar dat jullie vorig jaar zo betrokken waren.

⚡ FLASH DEALS – Nieuw dit jaar! ⚡

Naast de grote acties introduceren we dit jaar FLASH DEALS – knallende aanbiedingen die tot eind september spontaan voorbij komen. Denk aan extra aanvulling, unieke deals en speciale restanten die we op de kop tikken. Je weet nooit wanneer ze komen, maar als ze er zijn… moet je snel zijn!

We kondigen ze exclusief hier aan, dus hou het goed in de gaten. Wie het eerst komt, wie het eerst knalt! 💥

Updates:

Cheers,
Het Team van Vuurwerk Bruchem

Afhaaladres
VUURWERK BRUCHEM
DORPSSTRAAT 20
5314 AE BRUCHEM

www.vuurwerkbruchem.com

Laatst bewerkt:
Denk dit topic toch maar even in de gaten houden. Scheelt me mooi een uur rijden ten opzichte van andere winkels😅

🔥 We zijn er klaar voor! 🔥

Hey Vuurwerkfanaten!

Het is rond: de voorraad is definitief vastgesteld! We hebben flink ingekocht bij restanten en terugleveringen van andere winkels en leveranciers. Dat betekent maar één ding… de dikke deals komen er weer aan!

🗓️ Noteer in je agenda: Maandag 24 februari!

Dan gaan we live en kun je weer los. Verwacht unieke deals, bizar scherpe prijzen en zoals altijd: OP=OP!

📍 Afhaaltijden

Net zoals vorig jaar starten we op de eerste verkoopdag met de freakbestellingen. De afhaalsloten zijn van 07:00 tot 09:00 uur. We vragen jullie met klem om deze tijden te respecteren, zodat alles soepel verloopt en ons voorraadbeheer strak blijft.

⚡ FLASH DEALS – Nieuw dit jaar! ⚡

Naast de grote acties introduceren we dit jaar FLASH DEALS – knallende aanbiedingen die tot eind september spontaan voorbij komen. Denk aan extra aanvulling, unieke deals en speciale restanten die we op de kop tikken. Je weet nooit wanneer ze komen, maar als ze er zijn… moet je snel zijn!

We kondigen ze exclusief hier aan, dus hou het goed in de gaten. Wie het eerst komt, wie het eerst knalt! 💥

🔥 Stay tuned, meer info volgt snel! 🔥

Cheers,
Het Team van Vuurwerk Bruchem

De afhaalsloten zijn van 07:00 tot 09:00 uur.

Zijn dit de enige mogelijkheid aangezien ik helaas al een planning heb staan rond dat tijdstip.?
Eventueel avondslot zou ook fijn zijn bv zodat er spelling is om te combineren. Is voor mij maar 20 min rijden dus zou mooi zijn als een andere optie mogelijk zou zijn.

De afhaalsloten zijn van 07:00 tot 09:00 uur.

Zijn dit de enige mogelijkheid aangezien ik helaas al een planning heb staan rond dat tijdstip.?
Eventueel avondslot zou ook fijn zijn bv zodat er spelling is om te combineren. Is voor mij maar 20 min rijden dus zou mooi zijn als een andere optie mogelijk zou zijn.
Geen of zeer beperkt avond sloten, Wel top prijzen. . . Kies maar :-)

Geen of zeer beperkt avond sloten, Wel top prijzen. . . Kies maar :-)
Is geen kwestie van kiezen maar van kunnen aangezien ergens anders al afspraken staan en route al gepland is. Eventuele andere tijdslot geeft mogelijkheden dan weer wel om te bestellen. Denk dat er meerdere op de eerste afhaal dag al een planning hebben staan.

Is geen kwestie van kiezen maar van kunnen aangezien ergens anders al afspraken staan en route al gepland is. Eventuele andere tijdslot geeft mogelijkheden dan weer wel om te bestellen. Denk dat er meerdere op de eerste afhaal dag al een planning hebben staan.
Heel toevallig moet ik tussen 08 en 09 bij Den Bosch zijn, dus ik ga deze zeker in de gaten houden 👍👍

Helaas kan ik alleen ochtend tijdsloten openzetten. Inmiddels is de shop gevuld met de artikelen die we voor nu zullen gaan verkopen. Vanaf maandag zijn de prijzen en bestelknoppen zichtbaar ;-)

Back
Bovenaan