Dansplaat
VWC lid
Mooie prijzen en aanbiedingen, helaas nog geen andere tijdsloten beschikbaar
Ik moet nog even in de wachtkamer
Veel plezier iedereen met deze aankoop, top bak
Ochtenden staan weer extra sloten open!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mooie prijzen en aanbiedingen, helaas nog geen andere tijdsloten beschikbaar
Ik moet nog even in de wachtkamer
Veel plezier iedereen met deze aankoop, top bak
Nou, ziet er slecht uit dus...Voor gaas gegaan voor de Prisma box. Nu maar hopen dat we onze spulletjes af mogen halen eind van het jaar.
KrakGeweldige actie. Wil eigenlijk nog niet bestellen, maar dit is toch wel echt heel aantrekkelijk... Rug recht of toch breken haha
Komt er een mooie flashdeal dit weekend? Speciaal omdat het bijna zeker is dat we nog 1 jaartje mogen stoken?![]()
Waar kan ik ze vinden?We hebben 2 leuke flashdeals online staan. De volgende komt later deze maand.
Je had gelijkHoop op nieuwe producten
Of De big x massive willows als flashdeal![]()
Heb hem ook gelijk besteld !Je had gelijk
Zeker, private label komt er binnenkort op. Daarna enkel als we nog wat op de kop weten te tikken en rond augustus/september als het nieuwe "reguliere" assortiment bekend is.Wordt jullie assortiment nog aangevuld?
Combipakket van de sensation boxen, TIP :Kleine prijsupdates vanaf vandaag!
In het kader van transparantie willen we jullie even meenemen:
Vanaf vandaag worden er hier en daar wat prijsaanpassingen doorgevoerd. Dit zal blijven gebeuren tot aan de reguliere verkoopstart rond september.
Sommige producten worden iets duurder
Andere juist een stukje goedkoper
Dit komt doordat we inmiddels weer nieuwe voorraad hebben binnengekregen – en die is uiteraard ingekocht tegen nieuwe condities.
Maar dat is nog niet alles…
Binnenkort voegen we een aantal Private Label toppers toe aan het assortiment, waaronder de langverwachte Sensation Compounds!
We hebben alle vijf varianten weten te bemachtigen – én we gaan ook een combinatiepakket aanbieden!
Daarnaast hebben we speciaal voor jullie ook de geliefde Event 4 Seasons én de Transbomber Champions Edition ingekocht.
Uniek, exclusief én gelimiteerd – stay tuned!
Heb je iets op het oog? Dan is dit hét moment om nog even te checken!![]()