[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk-Beverwijk.nl

Beste vuurwerkliefhebbers!

Wij kijken met Vuurwerk-Beverwijk terug op een zeer geslaagd 2024! Een jaar waarin wij veel tevreden klanten hebben mogen helpen bij het samenstellen van hun vuurwerkcollectie.
De uitbreidingen in onze eigen lijn werden goed ontvangen. Zo goed dat wij dit jaar wederom nieuwe producten gaan toevoegen aan Vuurwerk-Beverwijk's eigen import lijn.

Na ons bezoek aan de leveranciers op de Spielwarenmesse werd het al snel duidelijk dat er weer veel mooie nieuwe dingen aan zitten te komen voor 2025! Dus daarom toch besloten om alvast wat ruimte te maken en binnenkort met de opruiming te beginnen! Meeprofiteren van deze opruiming? Zet dan onderstaande data in je agenda en scoor alvast je eerste deal van 2025!

*Update: een bitterzoete smaak blijft achter na de stemming van 8 april. Naar alle waarschijnlijkheid het laatste jaar vuurwerkverkoop in NL. Wij houden hoop dat het gezond verstand overwint en dat ook na 2025 de vuurwerktraditie in NL kan blijven bestaan. Dit jaar gaan wij in ieder geval nog heel hard knallen! Te beginnen met de opruiming van de 2024 collectie.

🗓 Wanneer: start 9 april
⏰ Tijdstip: 20:00

*Voor deze opruiming gelden speciale afhaal tijdvakken

Daarnaast houden wij je hier het hele jaar op de hoogte van acties en speciale kortingen.

Om alvast een beetje een idee te geven van de opbouw van onze 2025 collectie zijn hieronder onze merken/leveranciers te vinden:

- Wolff
- Riakeo
- Hello Fireworks
- Rubro/Mania
- Magnum
- Supply (Fireworks Specials)

Met hartelijke groet,
Team Vuurwerk-Beverwijk

Bijlagen

• Kluisopruiming 2025.jpg
    Kluisopruiming 2025.jpg
    411,1 KB · Weergaven: 5
Laatst bewerkt:
Ai net paar dagen te vroeg. Hopen dat de mede freaks een beetje aardig zijn of ook moeten wachten op nieuw salaris :d

Kon het even niet zo snel vinden, maar ik wil graag weten over het hoe en wat er gebeurt met je bestelling en er komt een verbod oid ?

Die wordt geannuleerd en krijg je je geld terug
Ik zie hier steeds vragen over terugkomen. Je mag er toch vanuit gaan dat als je bestelling geannuleerd wordt door een verbod (of welke reden dan ook), dat je je geld terugkrijgt. Zo mogen je geld niet zomaar in hun zak steken. Voor mij is dat volstrekt logisch en ik denk dat de wet dat wel kan bevestigen. Gewoon lekker bestellen en genieten mensen :)

Ik stel deze vraag omdat er tijdens corona een winkel was die ontzettend veel tijd nodig heeft gehad om het financieel te regelen. Daarom hoor ik het liever van vuurwerk Beverwijk zelf om eventuele misverstanden te voorkomen.

Begrijpelijke vraag. Bij deze kan ik bevestigen dat bestellingen inderdaad terugbetaald worden bij een eventueel verbod. Startdatum is ook bewust gekozen na de stemming over een eventueel verbod dit jaar.

Begrijpelijke vraag. Bij deze kan ik bevestigen dat bestellingen inderdaad terugbetaald worden bij een eventueel verbod. Startdatum is ook bewust gekozen na de stemming over een eventueel verbod dit jaar.
Thnx voor de bevestiging en wat betreft de startdatum had ik al zo'n bruin vermoeden :thumbup:

Back
Bovenaan