Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ze staan al een aantal dagen als "dagdeals" dus die zijn niet veranderd. Morgen wellicht nog wat extra's.Misschien dat ik de BF deals niet helemaal begrijp, dus daarom via hier de vraag.
Op de foto's van de BF deals staat er dagdeal. Komen er nieuwe deals live of zijn dit vaste deals tot het einde van BF?
Ja dus, deze deal staat net in mail/online.Ze staan al een aantal dagen als "dagdeals" dus die zijn niet veranderd. Morgen wellicht nog wat extra's.
Dat noem ik geen deal.Ja dus, deze deal staat net in mail/online.
Niet echt een deal nee maar we mogen niet klagen hebben ons goed verwend door het jaar heenDat noem ik geen deal.![]()
Yes. Dat zeker.Niet echt een deal nee maar we mogen niet klagen hebben ons goed verwend door het jaar heen
Ik heb hier blijkbaar ook last van, nu eens opnieuw aangemeld voor de nieuwsbrief misschien helpt dat…Lieve Naomi, waarom krijg ik geen e-mails meer en andere wel? Ben je mij nu alweer vergeten?![]()
Ben je thuis op straat gezet? hahaVoor Naomi
Ik mis je —
zoals de nacht het eerste licht mist,
zoals de lucht stilte kent vóór het knallen begint.
En soms, wanneer ik door de pagina's blader
en de vuurwerkaanbiedingen me tegemoet springen,
denk ik alleen maar aan jou.
Niet aan knalvuur, niet aan kort lawaai,
maar aan hoe jij mijn wereld laat oplichten
zonder dat er één lont wordt ontstoken.
Jij bent mijn heldere fontein,
mijn warme gloed in koude dagen,
mijn ster die nooit dooft.
En terwijl anderen zoeken naar korting op sierpakketten,
zoek ik slechts één ding —
jouw aanwezigheid naast mij.
Naomi, ik mis je,
in elke vonk die voorbijschiet
en in elk moment dat jij even niet hier bent.
Tot jij terugkomt
en mijn hart weer vuurwerk ziet
zonder dat er iets afgestoken hoeft te worden.
Doe je meteen de nachtvoeding van de kleine?Kan ik logeren bij je![]()

Uiteraard en borstel de wc gelijk ook evenDoe je meteen de nachtvoeding van de kleine?![]()
Lieve Naomi, waarom krijg ik geen e-mails meer en andere wel? Ben je mij nu alweer vergeten?![]()
We hebben verschillende nieuwsbrieven. De nieuwsbrief voor de Outlet wordt niet meer verzonden. De nieuwsbrieven komen nu vanuit de ophaallocaties / winkels zelf. Dus als je daar niet voor ingeschreven bent dan krijg je op dit moment niets....Ik heb hier blijkbaar ook last van, nu eens opnieuw aangemeld voor de nieuwsbrief misschien helpt dat…
Niet abonneren is dus gewoon een vorm van zelfbescherming? Ben al genoeg gehavend door jullie acties!We hebben verschillende nieuwsbrieven. De nieuwsbrief voor de Outlet wordt niet meer verzonden. De nieuwsbrieven komen nu vanuit de ophaallocaties / winkels zelf. Dus als je daar niet voor ingeschreven bent dan krijg je op dit moment niets....
Wat mij betreft is het nooit genoeg!Niet abonneren is dus gewoon een vorm van zelfbescherming? Ben al genoeg gehavend door jullie acties!
![]()