Torrr
VWC lid
Ik las van padHeel leuk, maar ik ben bang vrij kansloos hier, iedereen is 3 dagen op pad...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik las van padHeel leuk, maar ik ben bang vrij kansloos hier, iedereen is 3 dagen op pad...
Iedereen is hier sowieso van het padje af volgens mijn vriendin, inclusief ikzelf...Ik las van pad![]()

Al een paar jaar wel willen werken in een shop, nu helaas buiten huis, dus dat is jammer. Had graag gekund, maar ik laat het over aan andere kameraden.Hoi allemaal! We zijn druk bezig met de voorbereidingen om alles lekker vlot te laten verlopen. Nu hebben we nog een aantal vacatures waaronder een aantal Naomi's (ze kan zich helaas niet opsplitsen en we hebben haar op kantoor nodig dit jaar). Dus ben je iemand of ken je iemand die altijd al eens in een vuurwerkwinkel had willen werken? Neem dan even contact met ons op! Dat kan via email: info @ vuurwerk365.nl . Stuur ons ff een mailtje met je gegevens, welke vacature je aanspreekt en een korte motivatie.
We zijn op zoek naar:
Winkel Rijen
- Naomi-Dubbel: iemand die bezig is met de verzorging van collega's en klanten, eten / hapjes / drankjes en zorgen dat de zaak een beetje netjes blijft (bij voorkeur een dame)
Winkel Almere
- Naomi-Dubbel: iemand die bezig is met de verzorging van collega's en klanten, eten / hapjes / drankjes en zorgen dat de zaak een beetje netjes blijft (bij voorkeur een dame)
- Orderpicker + aanvuller: je haalt vuurwerk uit de bunkers voor de bestellingen die worden opgehaald en voor de losse verkoop.
- Ontvangst en controle: je ontvangt gasten die hun bestelling komen halen, zoekt hun order in de computer en helpt ze met het controleren van de order.
- Verkoop: je bent een communicatieve topper, een geboren verkoper. Je helpt klanten die in de losse verkoop hun vuurwerk komen uitzoeken om hun keuze te maken. Je zorgt dat ze het pand met véél vuurwerk én een grote glimlach verlaten.
Het is de bedoeling dat je 3 dagen beschikbaar bent (laatste dag tot 17.00 uur), je een teamspeler bent, niet vies om ergens anders bij te springen als dat nodig is en vooral heel goed gaat op de heerlijke vuurwerksfeer en samenwerken met gezellige collega's!
Schroom niet en mail ons!