Bombel-love
VWC lid
Het is idd wennen zonder de dagelijkse Flashdeals. Gelukkig veel ingeslagen, met name vrijdag.
Nu wachten op de BF aanbiedingen.

Nu wachten op de BF aanbiedingen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja 64 mooie prijs totaal 1100 gram in t pakket is een nette prijsVoor de reguliere prijs, zou ik zelf een pakket samenstellen. Voor 64 kan wel, redelijke prijs.
Dat was schrikken zeker?Inmiddels is de verzamelbon ook binnen, zat wel in de spam.
Alles netjes bij elkaar in 1 overzicht inclusief de buit van afgelopen vrijdag.
Zijn overal uitverkocht omdat iedere importeur ze van 't weekend heeft verkochtZe zijn overal gewoon te koop hoor...

Das mooi. Hier helaas nog niks, ook niet in de spam. Even afwachten dus nog.....Inmiddels is de verzamelbon ook binnen, zat wel in de spam.
Alles netjes bij elkaar in 1 overzicht inclusief de buit van afgelopen vrijdag.
Vind dat wel mooi, prijzen die erop staan vs wat je ervoor hebt betaaldHier is de afhaalbon ook binnen, netjes en snel geregeld. De prijzen hadden er niet op hoeven staan![]()
Ja ik zag onderin het bedrag staan, was even schrikken. Totdat ik zag wat de prijzen waren per stukVind dat wel mooi, prijzen die erop staan vs wat je ervoor hebt betaald![]()
Staat nu wel toegevoegd bij hun assortiment, wel voor de "Internetprijs" wat je nu zal betalen ervoorIk ook! Ze hebben de Tournament Box overigens niet in hun normale assortiment, of keek ik verkeerd?
Staat een afhaalnummer bij misschien alleen dat nodigMijn afhaalbewijs is ook binnen gekomen via de mail. Maar moet er geen streepjescode opstaan, om de order te scannen bij binnenkomst?