DNZ Elst
VWC lid
Goede constatering iddHaha je had 24 uur man
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Goede constatering iddHaha je had 24 uur man
soundtap streaming audio opnemerJe hebt toch software die alles wat je "geluidskaart verlaat" op kan nemen?

Weet iemand of er toevallig al meer informatie beschikbaar is over de Big Box XXL?@Vuurwerk365
Nadat de stof een beetje is neergedaald.. Zouden jullie dan willen checken bij Rubro wat de Big Box XXL precies inhoudt? Geen haast uiteraard, kan me voorstellen dat er dringendere zaken zijn om te regelen voor nu.

Het is een grote doosWeet iemand of er toevallig al meer informatie beschikbaar is over de Big Box XXL?![]()
pandora’s boxHet is een grote doos
Het is een grote doos
Zoals ik lees 4 cakes en 4 fonteinen veetue misleidend ik dacht 8 cakes maar normaal 100 euro dus neem aan dat de cakes wel prima zullen zijnWeet iemand of er toevallig al meer informatie beschikbaar is over de Big Box XXL?![]()
Is een andere pakket![]()
Big Box Loaded Powercake 8dlg - Vuurwerkcentrale
Big Box Heavy Load Powercake pakket.Dit Superzware pakket bestaat uit 8 zeer zware cakes met bizarre namen als : Bizar King Crown, Mania , Mega Palm , Ocean , Vibes , Fase Color en Good Wave. Top cakes met Top effecten .Dit pakket kost normaal 149,95 elders 129,95 maar bij…www.vuurwerkcentrale.nl
Hier lijkt het wel weer om 8 cakes te gaan..
Zelfde cakes, andere omdoos. Is een private label optie volgens mij.Is een andere pakket
dat is waar ik heb hem voor 65 euro dus vind hetr wel prima als het 4 fonteinen zijn steek ik ze gewoon alle 4 tegelijk aanZelfde cakes, andere omdoos. Is een private label optie volgens mij.
We gaan het wel beleven joh. In ieder geval 8 lontjes om aan te fikken.
€315Vrijdagochtend 5x transbomber besteld en 1x coconut bounty..
Niet in de gaten gehouden dat de rest van de dag ook nog acties kwamen en dus helaas een hoop gemist..
Kan iemand mij vertellen wat de tournament box heeft gekost?
315 euro, dit was een eenmalige terug in de tijd prijs. Dus gelijk meegenomen net zoals de Beast of BurdenVrijdagochtend 5x transbomber besteld en 1x coconut bounty..
Niet in de gaten gehouden dat de rest van de dag ook nog acties kwamen en dus helaas een hoop gemist..
Kan iemand mij vertellen wat de tournament box heeft gekost?