Waltr
VWC lid
Sta je ook als je pech hebt een uur in de rij...Klopt bij de buren paar meter verder is die iets goedkoper.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Sta je ook als je pech hebt een uur in de rij...Klopt bij de buren paar meter verder is die iets goedkoper.
Die ervaring heb ik daar gelukkig nog niet gehad. Ben er ook maar 1 keer geweest tot nu toe. Hopelijk gaat het dit jaar ook weer goed.Sta je ook als je pech hebt een uur in de rij...
Kan je me een pb sturen over de naam van de winkel?Klopt bij de buren paar meter verder is die iets goedkoper.
Ja ik snap hem hoor, maar ben zelf meer de ervaring van een bak gaan waarderen in plaats van de duur. Soms kijk je 90 seconde naar knallen die je weinig doen terwijl je ook voor hetzelfde bedrag 40 seconde een bak hebt die wel enorm imponeertSuper gave bak ja,stond op mijn wensenlijst maar voor het geld vind ik hem eigenlijk te kort
Welke staan er nog op je lijst??Potverdorie worden weer op onze wenken benieuwd dit jaar met die flashdeals net als vorig jaar. Heb nog wel paar Riakeo bakken op de wensenlijst staan dus hopelijk komen die ook nog voorbij![]()
Daaaaamn. Zou bijna twijfelen over een tweede