Dennie
VWC lid
Deze had ik 29 juli hier gekocht voor deze prijs indd. Weet niet of die daarna nog verhoogd is.deze prijs had hij toch al?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Deze had ik 29 juli hier gekocht voor deze prijs indd. Weet niet of die daarna nog verhoogd is.deze prijs had hij toch al?
zoiets dacht ik dus al. ik zie het als reclame maken voor iets wat al die prijs heeft.Deze had ik 29 juli hier gekocht voor deze prijs indd. Weet niet of die daarna nog verhoogd is.
voor zelfde prijs als het product nu ook te koop is.Hier zit wel een tijd op komt er vanavond nog een nieuwe flash deal![]()
zoiets dacht ik dus al. ik zie het als reclame maken voor iets wat al die prijs heeft.
Nee, die voeren wij niet.Komt deze bak nog in jullie shop aangezien net bekend is dat fluit gewoon mag dit jaar?
Verkopen jullie wel een andere fluit bak of geen?Nee, die voeren wij niet.
Daar gaan we naar kijken, ik denk dat het maximaal een simpel fluitblokje zal zijn.Verkopen jullie wel een andere fluit bak of geen?
Had deze ook wel graag gewildKomt deze bak nog in jullie shop aangezien net bekend is dat fluit gewoon mag dit jaar?
Foutjes kunnen gebeuren en daarbij zijn jullie indd niet aan je eigen stelregel voorbij gegaan. Ik ben hartstikke blij met deze bak voor dit geld. Bedankt voor de toelichting. Zit met m’n sniper gereed voor de Riakeo’sDit is een foutje van ons. Deze had eerder niet online mogen staan, als wij de producten online zetten testen we altijd even of alles goed staat en dan zetten we het product weer uit zodat het niet zichtbaar is. Dat doen we ruim van te voren. Dat is bij deze aanbieding helaas niet gebeurd waardoor hij dus eigenlijk een tijd lang voor de Flashprijs online heeft gestaan. Een Flashdeal XXL eigenlijk dus. Omdat we hier vanochtend pas achter kwamen hebben we hem toch hier online gezet omdat we anders geen deal hebben voor vandaag.
Daarbij kan het zijn dat sommige producten in een Flashdeal terugkomen die eerder al in een actie hebben gestaan bijv. opruiming begin van het jaar. Wij hebben de regel dat je bij ons op een later moment nooit voor minder geld kunt bestellen. Dat is nu dus ook nog steeds het geval. Je hebt dus op elk moment de beste deal van het jaar. Als het goed is staan alle flashdeals die nog gaan komen nu niet online.
Het is in ieder geval zeker niet zo dat wij bewust reclame maken met "nep aanbiedingen". Want los van dit alles is deze prijs is gewoon ongelooflijk scherp hoor, kijk en vergelijk zou ik zeggen!
waarom ik dit meld is omdat ik in april al de blitzbomber kocht en meerdere prijzen zag staan in de webshop van blokken die deze prijs al hadden en of nog hebben. Dit viel mij op, en nu heb je het uit gelegd en foutjes kunnen gebeuren uiteraard. Ben verders wel blij met elke keer een verrassing.Dit is een foutje van ons. Deze had eerder niet online mogen staan, als wij de producten online zetten testen we altijd even of alles goed staat en dan zetten we het product weer uit zodat het niet zichtbaar is. Dat doen we ruim van te voren. Dat is bij deze aanbieding helaas niet gebeurd waardoor hij dus eigenlijk een tijd lang voor de Flashprijs online heeft gestaan. Een Flashdeal XXL eigenlijk dus. Omdat we hier vanochtend pas achter kwamen hebben we hem toch hier online gezet omdat we anders geen deal hebben voor vandaag.
Daarbij kan het zijn dat sommige producten in een Flashdeal terugkomen die eerder al in een actie hebben gestaan bijv. opruiming begin van het jaar. Wij hebben de regel dat je bij ons op een later moment nooit voor minder geld kunt bestellen. Dat is nu dus ook nog steeds het geval. Je hebt dus op elk moment de beste deal van het jaar. Als het goed is staan alle flashdeals die nog gaan komen nu niet online.
Het is in ieder geval zeker niet zo dat wij bewust reclame maken met "nep aanbiedingen". Want los van dit alles is deze prijs is gewoon ongelooflijk scherp hoor, kijk en vergelijk zou ik zeggen!
Deze wil ik ook nog wel samen met die neon doosIs er enige kans dat de blue lion nog voorbij komt?![]()
Dikke bak! Alleen niet de laagste prijs helaas.NIEUWE️FLASHDEAL
️ ONLINE!
Galacticos, bodemprijs! Kneitergoedkoop en alléén vandaag! OP=OP & WEG=PECH
Nu Bestellen: https://www.vuurwerk365.nl/vuurwerk-outlet/flashdeal
Disclaimer: Zeer beperkte voorraad!
Klopt bij de buren paar meter verder is die iets goedkoper.Dikke bak! Alleen niet de laagste prijs helaas.