Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zal wat zijnMisschien verkoopt hij hem speciaal voor ons drietjes dan wel voor 100 euro![]()
Hohoho alle goede dingen komen in 4. Dus vergeet mij dan niet!Misschien verkoopt hij hem speciaal voor ons drietjes dan wel voor 100 euro![]()
Staat hij toch al 2,5 week toch haha.
Ik las eerst van 259.95 voor 100.00 euro... was al bijna onderweg om hem te bestellen![]()
Klopt inderdaad, dacht hetzelfde.
Maar goed, als winkelier wil je natuurlijk ook je acties onder de aandacht blijven brengen met reminders. Ik kan het wel waarderen, soms vergeet ik bepaalde artikelen / acties gewoon omdat er zoveel aanbod is en zoveel winkels in korte tijd opengaan.
Misschien verkoopt hij hem speciaal voor ons drietjes dan wel voor 100 euro![]()
Zal wat zijn![]()
Hohoho alle goede dingen komen in 4. Dus vergeet mij dan niet!![]()
Ff wat nieuwe artikelen erbij wil wat bestellen![]()
Zit eraan te denken om een karton van af te nemen, ben zeer positief gestemd en ben groot liefhebber van het spin effect.Kom maar door met de Scuba![]()
Met dat laaste ben ik het helemaal met je eensDe Scuba was vorig jaar een van de laatste artikelen die in de actie kwam maar wel voor een leuke prijs, 27 Euro als ik het me goed herinner. Voor dat geld zeker de moeite en voor minder ook![]()
Hoi hoi, het duurt allemaal iets langer dan we dachten. We zijn nog in overleg om partijen op te kopen en om te kijken wat er in de assortimenten blijft. Nog even geduld....Paar weken is 2 toch... Kom maar door met die artikelen en opruiming![]()
vanavond of morgenBen benieuwd! Wanneer start de mailing ?