[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk 365 - Almere - Breda - Rijen

Vraagje, aangezien de planning nog kan veranderen in de loop van het jaar, is het eventueel nog mogelijk om afhaaltijden aan te passen? Zodat misschien e.e.a. beter past in de volledige (afhaal) planning einde van het jaar. Ik weet nu nog niet exact hoe het er uit gaat zien :)
Alvast bedankt voor de reactie.

Vraagje, aangezien de planning nog kan veranderen in de loop van het jaar, is het eventueel nog mogelijk om afhaaltijden aan te passen? Zodat misschien e.e.a. beter past in de volledige (afhaal) planning einde van het jaar. Ik weet nu nog niet exact hoe het er uit gaat zien :)
Alvast bedankt voor de reactie.

Hoi! Ja dat is zeker mogelijk. Voor liefhebbers hebben wij de mogelijkheid om de afhaaltijd tot begin/medio december (dan gaan we de leveringen inplannen) de afhaaltijd aan te passen. Om dit te doen kun je ons bellen, mailen of appen!

De inschrijvers van de nieuwsbrief hebben onderstaande informatie zondag al gekregen. Tip: schrijf je dus in!! Dat kan onderin de webshop of rechtstreeks via: https://www.vuurwerk365.nl/vuurwerk-outlet/nieuwsbrief

We hebben namelijk weer 2 nieuwe 🧹 Bunker Opruimers online gezet. 30 mm mét kooi! Profiteer er van, het kan wel eens de laatste keer zijn...

#1 Barely Legal Dutch Protocol
van 445,00 voor 289,95: https://www.vuurwerk365.nl/vuurwerk-outlet/webshop/dutch-protocol

#2 HFF Shots of Anarchy
van 399,99 voor 249,59: https://www.vuurwerk365.nl/vuurwerk-outlet/webshop/shots-of-anarchy

Beiden OP = OP en Weg = Pech! Nog maar een paar beschikbaar.

Je bedoeld waarschijnlijk met slechts een paar 30 mm tubes??? Iig bij de dutch protocol 😉 en die shots of anarchy 25 mm

Laatst bewerkt door een moderator:
Gast 24030 zei:
Je bedoeld waarschijnlijk met slechts een paar 30 mm tubes??? Iig bij de dutch protocol 😉 en die shots of anarchy 25 mm

Beter een paar rijen dan helemaal geen toch? Hoe dan ook zijn het super mooie kwaliteitsbakken en zeker voor die prijs!

Beter een paar rijen dan helemaal geen toch? Hoe dan ook zijn het super mooie kwaliteitsbakken en zeker voor die prijs!
sorry man maar daar denk ik toch echt anders over vrees ik zijn geen "30 MM BAKKEN" en de prijs ???????? daar is heel veel echt mooi spul voor te koop straks weer :bonk:

Gast 24030 zei:
sorry man maar daar denk ik toch echt anders over vrees ik zijn geen "30 MM BAKKEN" en de prijs ???????? daar is heel veel echt mooi spul voor te koop straks weer :bonk:
Haal je het toch lekker ergens anders. Man man man. Zeiken omdat een winkel bereid is om dingen eerder en goedkoper aan te bieden dan veel andere winkels. Doei.

Gast 24030 zei:
Wat ben jij ondankbaar zeg, wees dankbaar dat er shops opens zijn in januari. Ze wilde niet open ivm weinig voorraad en toch hebben ze de moeite voor ons genomen om open te gaan. Stukje waardering is op z’n plek!

Wat ben jij ondankbaar zeg, wees dankbaar dat er shops opens zijn in januari. Ze wilde niet open ivm weinig voorraad en toch hebben ze de moeite voor ons genomen om open te gaan. Stukje waardering is op z’n plek!
Blijkbaar snappen jullie de strekking van mijn mening niet, maar zou zeggen sla je slag mannen 👍

Gast 24030 zei:
Blijkbaar snappen jullie de strekking van mijn mening niet, maar zou zeggen sla je slag mannen 👍
Oja, het ligt aan ons :) Die is lekker makkelijk.

Beetje hetzelfde als iedereen die een manager niet mag, dat het bedrijf dan zegt: Maar jullie snappen die manager gewoon niet.

Staat hij toch al 2,5 week toch haha.

Ik las eerst van 259.95 voor 100.00 euro... was al bijna onderweg om hem te bestellen 🤤
Klopt inderdaad, dacht hetzelfde.

Maar goed, als winkelier wil je natuurlijk ook je acties onder de aandacht blijven brengen met reminders. Ik kan het wel waarderen, soms vergeet ik bepaalde artikelen / acties gewoon omdat er zoveel aanbod is en zoveel winkels in korte tijd opengaan.

Back
Bovenaan