[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk 365 - Almere - Breda - Rijen

Jullie zijn echt helemaal geweldig 365. Dit jaar weer wat lekkere dozen besteld bij jullie :)

Neon outburst
2 Escape rooms
Blue lion king
Super skreech

En net nog 2 fijne sutorobo fonteinen die ik nog zo graag wilde hebben.
Vanavond nog wat klein spul voor een maatje van me en dan ist gebeurt met bestellen. EInd van het jaar kom ik 2 keer op visite.

Waanzinnig bedankt voor de mooie akties en jullie oprechte passie voor onze mooie hobby.

Iig tot in december en hopelijk volgend jaar weer in de herhaling 💪

Jullie zijn echt helemaal geweldig 365. Dit jaar weer wat lekkere dozen besteld bij jullie :)

Neon outburst
2 Escape rooms
Blue lion king
Super skreech

En net nog 2 fijne sutorobo fonteinen die ik nog zo graag wilde hebben.
Vanavond nog wat klein spul voor een maatje van me en dan ist gebeurt met bestellen. EInd van het jaar kom ik 2 keer op visite.

Waanzinnig bedankt voor de mooie akties en jullie oprechte passie voor onze mooie hobby.

Iig tot in december en hopelijk volgend jaar weer in de herhaling 💪
Aha, door jou kan ik geen escape room meer bestellen dus! 🙃.

Mooi lijstje, ik zie alleen dat een naomibomber ontbreekt

zelf niets bij jullie besteld ,maar hulde voor ,de marketing , prijzen ,interactie met de freacks en het mooie en ruime assortiment ,hopelijk als het nog mogelijk is volgend jaar uiteraard dan weet ik wel waar ik mijn vuurwerk moet halen !! toppers allemaal en succes met alles zou logistiek gezien nog een aardige kluif worden neem ik aan 😍

Wat een heerlijke acties bij deze winkel zeg. Erg leuk dat Flashdeal concept, en zo aftellen tot 1 november.

Aardige lijst boxen verzameld bij deze shop, vanmorgen nog 4 x de naomibomber ;) en 3 x de blue maroon erbij.

Bedankt Vuurwerk 365 voor de mooie prijzen! Tot de 30e december!

En heb de transbomber al eens gehad maar niet echt actieve herinneren aan.
Ben je soms een bekende politicus ? 🤔🤣

Zo na het doorlezen van 10 pagina's "spam" en het zien v/d afsluitende actie,ben ook ik overstag gegaan :frusty:
2 stuks TB/NB erbij,dus moet ik de 29ste verdorie m'n plannen aanpassen met afhalen en ook nog naar Breda :cry:

Effe zonder dollen,dank aan Vuurwerk365,het was voor mij een korte maar mooie ervaring :thumbsup:
Ergens hoop ik dat we er nog een jaar (of 20) bij krijgen als het gaat om de traditie van zelf vuurwerk afsteken,dan kom ik komende jaren meer shoppen bij jullie :d

Wel lekker ook om vandaag even 13 pagina’s op vwc terug te lezen van wat er bij Naomi allemaal gebeurt is. Gelukkig voor mijn bank rekening ligt Naomi niet op de route!! Lekker acties ook weer vandaag!!

Na 36x op me werk alles te hebben gechecked eindelijk thuis, maar moet er toch even een shoutout uit naar het helle team van vuurwerk365. Want ondanks dat het een treurig 1 januari gaat worden zal dit toch wel goede herinneringen achter laten 🙌🏻🙌🏻🙌🏻 tot de 30ste 🙏🏻

Back
Bovenaan