PyroTeamRSD
VWC lid
zal straks nog eens kijken want zie dat er nu al meer online staat dan vanmorgen..ben ook wel geneigd die big box te halen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
nou je het zegt ja, maar voor dat geld lijkt me leuk pakketSowieso een beetje raar.. Staan 8 cakes maar als je inzoomt op de grote doos staat er 7x36 shotsBekijk bijlage 1816535
denk dat er dan trouwens 1 fontein bij zit!Sowieso een beetje raar.. Staan 8 cakes maar als je inzoomt op de grote doos staat er 7x36 shotsBekijk bijlage 1816535
Ja maar als je inzoomt op die tekst onderaan de doosjes zie je bij de rechter 4 power fountaindenk dat er dan trouwens 1 fontein bij zit!
Ja maar als je inzoomt op die tekst onderaan de doosjes zie je bij de rechter 4 power fountain
Denk dat je uit moet gaan van 4x 200+ gr cake en dan fonteinen met 50-80 gr ofzo..misschien kan @Vuurwerk365 hier meer over vertellenJa maar als je inzoomt op die tekst onderaan de doosjes zie je bij de rechter 4 power fountain
Mail vanuit 365 gehad over mijn bestellingen van vanochtend dat er mail problemen zijn.Meer mensen die geen/ niet direct een ontvangstbevestiging hebben gekregen?
Anders heb ik waarschijnlijk met mijn dikke vingers een tikfout gemaakt bij het invoeren van mijn e-mail.
Ik denk vooral dat iedereen in een hoekje ligt te janken na het bekijken van de bankrekening.volgens mij is iedereen aan het bijkomen![]()
Beetje matig vandaag hè!Nog een avondknaller? Of is het voorbij? :(
De Transbomber gaat naar 59,- om iedereen even gek te makenNog een avondknaller? Of is het voorbij? :(