Icedlunatic
VWC lid
1 voor een mooie prijs is al meer als prima 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Daarvoor gaan er zeker 4 meeJa gewoon 4 stuks 300,- als flashdeal
Ook alle 4 tegelijk afsteken of apart? Of moeten we als 365 groep alle aangeschafte Transbombers op het zelfde tijdstip afsteken?Daarvoor gaan er zeker 4 mee![]()
Koop er gewoon 8.Ook alle 4 tegelijk afsteken of apart? Of moeten we als 365 groep alle aangeschafte Transbombers op het zelfde tijdstip afsteken?
vragen....vragen...
![]()
1 voor een mooie prijs is al meer als prima![]()
Nee voor iedereen die ze koopt is het verplicht om samen te komen op 1 lokatie,ze door te lonten en dan allemaal te schieten,dat wordt dus 3km aan transbombers bij 1 iemand in de straat met een groep van 30+ 365 figuren er omheenOok alle 4 tegelijk afsteken of apart? Of moeten we als 365 groep alle aangeschafte Transbombers op het zelfde tijdstip afsteken?
vragen....vragen...
![]()
Knap wat allemaal kan met aiVorig jaar en dit jaar 85 voor betaald bij mijn huisdealer maar als Naomi echt zo lekker gaat stunten dan sla ik alvast in voor de komende jaren en ziet mijn schuurtje er prachtig uit straks.
Bekijk bijlage 1815630
Zo te zijn wel diverse batches… De namen worden steeds raarder. Russische app?Wacht ff... Dachten jullie dat het ai was? Ik heb Naomi een bod gedaan om alles over te nemen.. Helaas voor jullie is vandaag alles al bezorgd, vlak voor de storm.
Bekijk bijlage 1815639
Zo te zijn wel diverse batches… De namen worden steeds raarder. Russische app?
Zeg verwijder die foto eens heel snel, voordat mijn vrouw het ziet!Wacht ff... Dachten jullie dat het ai was? Ik heb Naomi een bod gedaan om alles over te nemen.. Helaas voor jullie is vandaag alles al bezorgd, vlak voor de storm.
Bekijk bijlage 1815639
Nee, maar denk als je de pagina’s terugleest je ze bijna allemaal kunt zien.Heeft iemand een overzicht van alle flashdeals tot op heden met de prijs?
Dat zou wat zijn hea, op pagina 69 van dit topic gooien ze hem online voor 69. Of 4 voor 300, dat had mark liever. Maar mark kan slecht rekenenNee, maar denk als je de pagina’s terugleest je ze bijna allemaal kunt zien.
Morgen weet ik wel. Transbomber voor 69,-
Dan is Mark bij deze af.Dat zou wat zijn hea, op pagina 69 van dit topic gooien ze hem online voor 69. Of 4 voor 300, dat had mark liever. Maar mark kan slecht rekenen