Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Naomi, vergeet je de Riakeo Triple Melody niet?? Als je die in de flash gooit, wil ik ook best een paar van die Transbomber dingen kopen. Die schijnen nogal populair te zijn hoor ik....![]()
Filmpje staat op de youtube van 365.. daarom denkt iedereen dat ie komt.Hebben ze die ingekocht al? Triple Melody is officieel niet voor Nederlandse markt
Anders zet je het niet op je YouTube account....Hebben ze die ingekocht al? Triple Melody is officieel niet voor Nederlandse markt
Ik zie hem op vuurwerkduitsland.eu alleen reviews van die site zijn een beetje sketchyNaomi, vergeet je de Riakeo Triple Melody niet?? Als je die in de flash gooit, wil ik ook best een paar van die Transbomber dingen kopen. Die schijnen nogal populair te zijn hoor ik....![]()
Ik zie hem op vuurwerkduitsland.eu alleen reviews van die site zijn een beetje sketchy
Anders zet je het niet op je YouTube account....
Ik denk dat hij eraan komtAhja die had ik nog niet gezien![]()
Filmpje staat op de youtube van 365.. daarom denkt iedereen dat ie komt.
En idd niet voor de NL markt schijnt.
Was gericht op je vraagstuk waarom je niet op de site kwam, niet de vergelijking met 10 jaar geleden. Bestond toen wel al, maar niet op VWC ;pWas jij er toen ook al dat je een vergelijking kan maken ?