Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoi allemaal, onze Outlet sluit eigenlijk altijd op 1 oktober. Dit jaar is natuurlijk in allerlei opzichten een heel bijzonder jaar.
Kijkend naar het enthousiasme hier op het forum leek het ons ontzettend leuk om nog een extra maand Flashdeals te doen! Er is 1 verschil: de Flashdeals (en webshop) zijn vanaf nu exclusief toegankelijk voor mensen die een inlogcode hebben. Deze heb je zojuist via de mail gekregen. Mocht je de mail niet gehad hebben, stuur even een DM.
Omdat we dan toch met korting blijven strooien hebben we ook nog 3 extra maanddeals klaargezet. Check die zeker ook!!!!
Dus: heel veel Outletplezier in de komende maand. Wij genieten er in ieder geval volop van!!!!
Maanddeal Hardcore Helium al uitverkocht. Wie heeft er gelijk 100 gekocht??![]()
Ligt zeker aan jouSnap de hype van die Hardcore Helium niet helemaal maar goed zal wel aan mij liggen.![]()
heb je em in de straat gehad? dan snap je het wel! deze bleef wel hangen, en we hadden niet 2 doosjes.Snap de hype van die Hardcore Helium niet helemaal maar goed zal wel aan mij liggen.![]()
Hier precies hetzelfde! Hier praatte het publiek maanden er na nog over.. klinkt overdreven, maar maakte echt indruk!heb je em in de straat gehad? dan snap je het wel! deze bleef wel hangen, en we hadden niet 2 doosjes.
OK. Ok. Dit is wel mooi. En dat met 992 gram? Klopt dat wel dan?heb je em in de straat gehad? dan snap je het wel! deze bleef wel hangen, en we hadden niet 2 doosjes.
OK. Ok. Dit is wel mooi. En dat met 992 gram? Klopt dat wel dan?
zat kooi om, flink ding ook, 13kg geen idee vh kruit hoeveelheid.OK. Ok. Dit is wel mooi. En dat met 992 gram? Klopt dat wel dan?
Special Space Powder zekerBelgisch kruit
Ligt zeker aan jou
Jij had em toch deels op film via de achter buurman? Kan je die nog eens delen? Tijd geleden dat ik die gezien heb, echt een machtig mooi beeld van hoe goed die HH is!!
Krijg ff kramp aub.Jij had em toch deels op film via de achter buurman? Kan je die nog eens delen? Tijd geleden dat ik die gezien heb, echt een machtig mooi beeld van hoe goed die HH is!!