[FREAKACTIE 2025] PyroProducts.nl Webshop

Pyropen is inderdaad een fijn ding, heb er meerdere zodat de kinderen ze ook kunnen gebruiken. Als je er 3 of meer koopt kosten ze nog geen 10 Euro. De Champ Quattro bevalt mij ook heel goed, met z'n 4 jets is die wat krachtiger en daarnaast gebruik ik een Luypaers torch maar die is niet bij Pyroproducts verkrijgbaar.

Mooie actie en dus gebruik van gemaakt. Ben benieuwd, was de brandertjes van de action wel zat. Hopelijk gaan deze beter hun werk doen.

WINACTIE :cool:

Aangezien ook wij dit jaar gaan knallen, en we nog opzoek zijn naar leuke sierpotten doen we een leuke winactie. Laat de naam of video achter van jouw favoriete legale sierpot en onder de 2 mooiste verloten wij 2x2 PyroPen's. 🎇

Uitslag volgende week!

Aangezien ook wij dit jaar gaan knallen, en we nog opzoek zijn naar leuke sierpotten doen we een leuke winactie. Laat de naam of video achter van jouw favoriete legale sierpot en onder de 2 mooiste verloten wij 2x2 PyroPen's. 🎇

Uitslag volgende week!

Tof dat jullie dit doen. :thumbsup:

Betreft het alleen potten of ook compounds?
Alleen NL of ook uit DE & BE?
Hoe vaak mag iemand meedoen?

Ik zet alvast in op de Scuba. https://forum.vuurwerkcrew.nl/threads/scuba.50931/

Mijn ervaring is dat alle aanstekers beter werken met een goede kwaliteit gas. En ik kan het Atomic gas van harte aanbevelen, kost 12,95 en voor 22,95 heb je 4 bussen van dat spul.
Gaan het eens proberen. De pyropen die ik had deed werkelijk niks met gas van de action.

Leuke actie! Onderstaande blijf ik een mooie cake vinden. Zitten veel verschillende sierlijke effecten in en de lanceringen klinken echt heerlijk!
Dit jaar nog een keer kunnen scoren, is helaas wel uitloop...

Ik ga in dit geval voor de Cruelty. Wat een topcake met toptempo was dit zeg. Zeker per veelvoud.

Uitslag volgende week!

Ik zou gaan voor een Bonfire cake, wellicht de Bloody Chameleon of Great Strobe.

Back
Bovenaan