[FREAKACTIE 2025] PyroProducts.nl Webshop

PyroProducts

VWC lid

Het is weer tijd voor de jaarlijkse Freakactie van PyroProducts!​

Speciaal voor alle leden van Vuurwerkcrew.nl hebben we van 20 september t/m 31 december 2025 een reeks knallende acties.

✅ Vaste actie 2025:​

15% korting met code: VUURWERKCREW (minimale besteding €9,95)
De 15% korting geld bovenop de stapelkorting in de winkelwagen bij 3 en 5 items! 😎
Gratis verzending naar NL, BE & DE

💡 Dit is alleen het begin… de komende weken volgen er meer verrassingen. Houd dit topic dus in de gaten, want er komen speciale Vuurwerkcrew-acties en giveaways die we hier stuk voor stuk onthullen!

Volg ons ook op de socials:
Instagram (Klik hier)
TikTok (Klik hier)
Facebook (Klik hier)
YouTube (Klik hier)

Banner wit_oranje V2-2 - GIF.gif

Kan het te maken hebben met het soort gas dat die pyropen het niet heel top doet?
Mijn ervaring is dat alle aanstekers beter werken met een goede kwaliteit gas. En ik kan het Atomic gas van harte aanbevelen, kost 12,95 en voor 22,95 heb je 4 bussen van dat spul.

Mijn ervaring is dat alle aanstekers beter werken met een goede kwaliteit gas. En ik kan het Atomic gas van harte aanbevelen, kost 12,95 en voor 22,95 heb je 4 bussen van dat spul.
Heb het besteld, hoop dat de pen nu niet meer weigert met een beetje wind/regen 👍

Inderdaad het juiste kwaliteit gas bij de aanstekers is erg belangrijk. Gaat helaas in de praktijk nog vaak mis met goedkoop gas van de action.

Vorig jaar de eurojet quattro, 2 tobaliq turbo en een atomic tankboy besteld.
Gevuld met gas wat wie hier hadden want blondie had net een nieuwe bus gekocht.

Lang verhaal kort met oud en nieuw met een ouwe aansteker gestaan want bij die nieuwe kon ik de vlammen gewoon uitblazen.

Als we terug zijn bestel ik een bus gas :thumbsup:

Ik koop altijd een stuk of 10 van die aanstekers bij de action. want ze gaan bij altijd al kapot naar een uur. Dus dit jaar maar eens wat beter spul halen

Back
Bovenaan