[FREAKACTIE 2025] Knalkeet Vuurwerk

Ja gut. Heel tevreden twee keer geweest maar de prijzen vind ik dit jaar toch echt te hoog. Die skyward 25% omhoog tov vorig jaar? Zit al een tijdje te wachten op de zomer deals maar tot nu toe is de zomer het enige wat is gekomen

De Pre-Black Friday acties staan online!

We bouwen op naar een dikke Black Friday met super veel kortingen en acties; door alvast een aantal producten in de spotlight te zetten! Denk aan leuk klein vuurwerk, zoals Kortsluiters 1+1 gratis, maar ook potjes met 50% korting (Family Surprise, Moving Stars), en de Rambak van GBV voor een ramprijs!

De Pre-Black Friday acties staan online!

We bouwen op naar een dikke Black Friday met super veel kortingen en acties; door alvast een aantal producten in de spotlight te zetten! Denk aan leuk klein vuurwerk, zoals Kortsluiters 1+1 gratis, maar ook potjes met 50% korting (Family Surprise, Moving Stars), en de Rambak van GBV voor een ramprijs!
:holland::holland::holland::holland:

Inmiddels staan de black friday items klaar! Zo kun je alvast loeren en lijstjes maken van wat je het black-friday weekend graag wilt bestellen.

Actieprijzen gaan vrijdag 28 november om 0:01 live; op is op!

Profiteer nu alvast van de pre-black friday deals, met hele mooie kortingen op heel veel producten!
Staan een aantal intressante producten op. misschien toch maar even de wekker zetten om te kijken of we hier een bestelling gaan plaatsen.

Vrijdag is het Black Friday! En we zien al veel bestellingen langskomen, dat is top!

De categorie met actie producten staat inmiddels online, ook staan er een aantal pre-black friday deals online...

Maar alsof dat nog niet genoeg is, zullen we daarnaast een speciale extra black-friday actie toevoegen...

10% korting op nagenoeg het hele assortiment, exclusief reeds afgeprijsde artikelen!

We zullen hier zsm een aparte categorie voor aanmaken. Check bijvoorbeeld veel nieuwe items met een extra korting, of vul je blackfriday deals aan...

Acties alleen geldig tijdens het black friday weekend! Op = OP!

Vrijdag is het Black Friday! En we zien al veel bestellingen langskomen, dat is top!

De categorie met actie producten staat inmiddels online, ook staan er een aantal pre-black friday deals online...

Maar alsof dat nog niet genoeg is, zullen we daarnaast een speciale extra black-friday actie toevoegen...

10% korting op nagenoeg het hele assortiment, exclusief reeds afgeprijsde artikelen!

We zullen hier zsm een aparte categorie voor aanmaken. Check bijvoorbeeld veel nieuwe items met een extra korting, of vul je blackfriday deals aan...

Acties alleen geldig tijdens het black friday weekend! Op = OP!

Inmiddels staat deze categorie ook online!

Ben benieuwd wat de prijzen gaan worden..
Waarschijnlijk 10% van de prijzen die er nu op staan... Vroeger veel bij Knalkeet geweest (erg leuke winkel en fijne mensen) maar moet eerlijk zeggen dat de laatste jaren de prijzen behoorlijk omhoog zijn gegaan ook inclusief de kortingen. Voor de gewone consument top en veel producten maar als freaks vind ik het toch wat tegenvallen.

Waarschijnlijk 10% van de prijzen die er nu op staan... Vroeger veel bij Knalkeet geweest (erg leuke winkel en fijne mensen) maar moet eerlijk zeggen dat de laatste jaren de prijzen behoorlijk omhoog zijn gegaan ook inclusief de kortingen. Voor de gewone consument top en veel producten maar als freaks vind ik het toch wat tegenvallen.
💯 punten

Ik ben er ook vaak geweest, altijd in combinatie met Valk.... maar is niet echt meer een freakshop

Back
Bovenaan