[Freakactie 2025] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Volgen jaar 😇 staat er ipv die opblaasbare vuurwerk figuur bij de ingang een harry janssen mascotte met een bord te zwaaien met de tekst vuurwerk hier 😉,ben al in onderhandeling met hamed de eigenaar dus als ik morgen genoeg gratis compounds mee krijg is het rond 😂😂😂

Heren, de dag zit er op en wat een dag was het weer. De losse verkoop was zo succesvol dat we veel Nee moesten verkopen. Daar hebben we zo goed mogelijk op geanticipeerd door direct nog eens 3 leveringen in te plannen voor morgen. Ook online nu nog mogelijk om te bestellen (meeste kans). Ook hardlopers zoals Emperor box en skyreaper, tarantula, Golden Towers, Eclipse en Titanic Blitz die al lang uitverkocht waren, hebben wij nog extra weten te scoren! Dus 🤔👌😜

Tenslotte weer bedankt voor jullie massale berichten hier op het forum. Altijd genieten na 00:00 uur na de verkoopdagen voor ons als er tijd is om jullie ervaringen te lezen.

Tot morgen toppers! We zijn er klaar voor

Dit gaat vanaf 2026 serieus een mascotte worden.

Nog een klein uurtje... Veel plezier allemaal en doe voorzichtig.

Zelf had ik vandaag vrij, maar er staat nog steeds ruim 20 man keihard te beuken in onze bunkers en showroom. De bunkers zijn zelfs nog een keer extra aangevuld. Er is nog genoeg en we zijn afhankelijk van de drukte zeker nog tot 20:00/21:00 uur open.

Namens mij en het hele team alvast de beste wensen!

Uurtje geleden nog hier geweest, toch nog maar even een Golden tower pakket veilig gesteld. Bizar hoe druk het er nog was en er bleven maar nieuwe klanten binnenkomen. Desondanks redelijk vlot geholpen, hopelijk tot volgend jaar!

Dit gaat vanaf 2026 serieus een mascotte worden.

Nog een klein uurtje... Veel plezier allemaal en doe voorzichtig.

Zelf had ik vandaag vrij, maar er staat nog steeds ruim 20 man keihard te beuken in onze bunkers en showroom. De bunkers zijn zelfs nog een keer extra aangevuld. Er is nog genoeg en we zijn afhankelijk van de drukte zeker nog tot 20:00/21:00 uur open.

Namens mij en het hele team alvast de beste wensen!
Jan zeg het maar ben beschikbaar hoor voor de 2026/2027 verkoopdagen ,boekingen gaan wel hard de laatste tijd dus wacht niet te lang he ;);)😂

Leuk dat we elkaar nog even getroffen hebben vanmiddag ,heb nog even met Hamed bij kunnen kletsen was ook weer even leuk en lang geleden en ja ik zeg het nog maar eens

Allemaal heel erg bedankt voor de goede service ,mooie producten ,leuke acties en geweldige prijzen ,geniet van je oud en nieuw Jan en hopelijk tot volgend jaar !!!:applause::applause::applause::thumbsup::thumbsup:

Alsie de Elite Mark Extreme 400 in een mooie aanbieding zet, dan denk ik overna om 45 min in de auto te zitten. :) :) :)
Als er echt dit soort aanbiedingen met scherpe kortingen komen, dan wil ik ook nog wel de cruise control op standje politiefuik zetten. Die bak neem ik dan ook wel mee.

Laatst bewerkt:
Het is jullie van harte gegund! Meerdere jaren bij jullie gekocht, altijd top! Hoop dat jullie nu de energie kunnen vinden om snel aan de slag te gaan met het vuurwerkverbod en voor acties vanuit de branche om het tij te keren.

De beste wensen allemaal en een geweldig 2026 gewenst!

Ik ben net binnen. Toch wel mijn beste oud en nieuw ooit gehad. Absolute hoogtepunt was de Tarantula 4x tegelijk. Filmpje volgt nog wel.

Nu nog ff de fles champagne klaren. Ben wel mijn kip vergeten thuis gvd. Vier ik oud en nieuw eens een keer niet thuis.... 🤕🤪

Maar ergens geluk want dan sliep ik om 06:00 nog niet. Hopelijk nu wel want vol adrenaline 🤝🤯🔥

Naja morgen eten we goed Martha! 👌😁

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan