luchthuilertje
VWC lid
Tot Maandag Jan 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ben ik de enigste waar begind te kribelen ik hoor hier ook alleen maar geknal
Vind altijd zo asociaal
Als ze nou even aan bellen kan teminste op tijd mee kijken
heerlijk herkenbaar mannen ,maar of het lukt om niets meer bij te bestellen ? ja denk het wel hier eerlijk gezegdKriebelt ook nog wat te bestellen maar moet wel stukje omrijden. nouja ff wat meer bier drinken en dan kijken haha

hoop het niet ,ga nl zelf pas op de 31e later in de middag naar Jan dus hopelijk blijft er zoveel mogelijk over ,voor een mooi prijsje dan uiteraard heMisschien nog iets met de losse verkoop, je weet maar nooit met de marketingtrucs van Jan![]()
Oke, ik ben schuldig. Het is niet gelukt en heb nog bijbesteldheerlijk herkenbaar mannen ,maar of het lukt om niets meer bij te bestellen ? ja denk het wel hier eerlijk gezegd![]()

Tot vanavond!!!Are we ready? Speurneuzen van me
Bij binnenkomst direct rechts de trap omhoog. Je komt boven, de lucht van warme koffie en lekkers komt je tegemoet...
Eerst even aanmelden > boven in de eerste ruimte even doorlopen tot achteren. Pak iets lekkers en wacht op de loungebanken of in de showroom tot jouw naam wordt omgeroepen. Pak dan de andere trap naar beneden en jouw buit staat voor je klaar om in te laden.
We zijn er klaar voor! Maak er een mooie dag van allemaal! Tot later.
Zeker niets te doen omdat je hier tijd voor hebtBekijk bijlage 1823032
Ook de knal, uhhh knakworsten zijn inmiddels geleverd!