[Freakactie 2025] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Allemaal nog wakker?

Zoals gezegd, beperkt beschikbaar maar met deze code krijg je eenmalig 20,- korting op de Tarantula...

MARKETINGTRUC1

Aantal codes is beperkt. Doe er je voordeel mee, of niet. Deze acties is uitgesloten van het gratis vuurwerk.
* Let op, de 3+1 is niet van toepassing in combinatie met deze kortingscode

Tot de volgende? 🎖️ Fijn weekend!
Vanaf de Amsterdamse grachten door de rug gegaan....bedankt Jan🥲🤣

Nog enkele codes beschikbaar. Als mensen tegelijk de code in de mand hebben zitten, kan je inderdaad niet direct afrekenen. Dus twijfelaars: dump nou ff die code dan heeft jouw medeliefhebber ook een kans!

Welke box hoop jij dat er nog op een demo geschoten gaat worden? Tijd voor extra marketingtrucjes? Ja zeker, als het kan en we genoeg beschikbaarheid hebben, zal ik het niet nalaten om nog wat te droppen. Zeker scherp blijven hier :sint:

Truste!

Laatst bewerkt:
Volgende week zaterdag zijn we trouwens voor het eerst open! Dus als je een sneakpeak wilt van wat je kunt verwachten, wees dan welkom.

Als er genoeg forumleden zich aanmelden, zal ik mijn klusdrift tijdelijk staken en ook mijn gezicht laten zien. Wie mogen we verwachten? We zijn in ieder geval open van 11:00 - 15:00 uur maar als het gezellig wordt wellicht langer.

Back
Bovenaan