[Freakactie 2025] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Volgende week zaterdag zijn we trouwens voor het eerst open! Dus als je een sneakpeak wilt van wat je kunt verwachten, wees dan welkom.

Als er genoeg forumleden zich aanmelden, zal ik mijn klusdrift tijdelijk staken en ook mijn gezicht laten zien. Wie mogen we verwachten? We zijn in ieder geval open van 11:00 - 15:00 uur maar als het gezellig wordt wellicht langer.
Een verkapte freakmeet en greet?
Dat klinkt gezellig!

Volgende week zaterdag zijn we trouwens voor het eerst open! Dus als je een sneakpeak wilt van wat je kunt verwachten, wees dan welkom.

Als er genoeg forumleden zich aanmelden, zal ik mijn klusdrift tijdelijk staken en ook mijn gezicht laten zien. Wie mogen we verwachten? We zijn in ieder geval open van 11:00 - 15:00 uur maar als het gezellig wordt wellicht langer.
Huhhh krijgt jan nouw ster allures?🤣🤣

Geintje uiteraard en hopelijk lukt het me langs te komen, al is het alleen maar om te kijken of alles past in de auto

Laatst bewerkt:
"Vaker bestellen na jouw eerste order? Kies dan het laatste tijdvak (31 december om 23:00 uur)'

Wil wat bijstellen , maar zag bovenstaande tijdvak niet meer? Is het niet meer mogelijk om bestellingen bij elkaar te voegen?

Back
Bovenaan