harry janssen
VWC lid
ben al heel tevreden met alle bestellingen die ik bij jullie hebt staan Jan ,bedankt voor alles en de mooie aanbiedingen uiteraard en tot de 31e in mijn geval 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

Even een paar berichten naar boven scrollenJan klopt het dat nog niet alles is afgehandeld na het kooi debacle? Ik zit nog op een betaalverzoek te wachten na mijn voorstel voor vervangingen.
Ik neem aan dat jouw bericht via mail wel beantwoord is door ons? Elke terugbetaling waar sprake van is, is vandaag verwerkt. Geen idee of er een verwerkingstijd zit bij de bank. Mocht je morgen einde dag geen geld terug hebben, wil je ons dan mailen? Verdere vragen ook via pm graag, ik vind dit niet de juiste plek.Jan klopt het dat nog niet alles is afgehandeld na het kooi debacle? Ik zit nog op een betaalverzoek te wachten na mijn voorstel voor vervangingen.
Excuses. Dan ben ik niet duidelijk. Ik zit op een betaalverzoek van jullie te wachten. Omdat ik een duurder item heb uitgekozen voor een van de twee vervangers.Ik neem aan dat jouw bericht via mail wel beantwoord is door ons? Elke terugbetaling waar sprake van is, is vandaag verwerkt. Geen idee of er een verwerkingstijd zit bij de bank. Mocht je morgen einde dag geen geld terug hebben, wil je ons dan mailen? Verdere vragen ook via pm graag, ik vind dit niet de juiste plek.
De administratieve verwerking van de vervangers wordt dinsdag hervat. Ik hoop dat we dan alles kunnen verwerken. Maar ik vraag nogmaals om geduld om alles in het systeem te zetten. Het komt echt in orde.
Groeten Jan
Wat als je deze al besteld hebt?Dat klopt. Deze zijn bewust van de shop gehaald omdat deze veel gekozen worden als vervangings artikel. Cyclone is sowieso niets meer beschikbaar. Starscream komt nog online als alle Vervang orders verwerkt zijn.
Dan moet je eerst een liedje zingen voor Jan bij het ophalen. Leest niemand eerst het topic voor het reageren?Wat als je deze al besteld hebt?
Nee ben je waus of zo, zijn inmiddels 86 pagina'sDan moet je eerst een liedje zingen voor Jan bij het ophalen. Leest niemand eerst het topic voor het reageren?

Kijk ook even om hoe laat ik dit berichtje verstuurdeDan moet je eerst een liedje zingen voor Jan bij het ophalen. Leest niemand eerst het topic voor het reageren?
. Ogen waren al 90% gesloten 

Volgens mij zijn het 10 schots minderZo ver ik begreep van Wolff, is dit een 1-op-1 maar dan 2 shots minder.
2 of 10 shots minder? Beide filmpjes lijken identiek zo op het 1e oogpunt. Dus ik ga het wel meemaken welke er wordt uitgeleverd!Crazy Cyclone... Helaas hebben wij die 11x meer verkocht dan dat we gereserveerd/gekocht hadden. We hebben daarom extra Starscreams gereserveerd om dit product te vervangen. Zo ver ik begreep van Wolff, is dit een 1-op-1 maar dan 2 shots minder. Uiteraard zullen wij een kleingheidje extra geven voor de klanten die wij ter vervanging een Starscream zullen uitleveren.
Niet onoverkomelijk maar wel balen natuurlijk... Excuus!![]()
Alright, thanks voor de duidelijkheidCrazy Cyclone... Helaas hebben wij die 11x meer verkocht dan dat we gereserveerd/gekocht hadden. We hebben daarom extra Starscreams gereserveerd om dit product te vervangen. Zo ver ik begreep van Wolff, is dit een 1-op-1 maar dan 2 shots minder. Uiteraard zullen wij een kleingheidje extra geven voor de klanten die wij ter vervanging een Starscream zullen uitleveren.
Niet onoverkomelijk maar wel balen natuurlijk... Excuus!![]()
! Kijk er naar uit om alles op te halen!!