[Freakactie 2025] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Goedemiddag,

Ik heb de laatste ronde klaar staan. We bekronen ze dit weekend tot SINT deals. De beschikbaarheid voor deze prijzen is beperkt. Doe er je voordeel mee of niet natuurlijk.

Ik ga ze zondag in de ochtend weer verhogen en de shop klaarzetten voor traditionele voorverkoop. Het was weer erg leuk om te doen en ergens pijnlijk omdat je voelt dat het voor laatst gaat zijn. Misschien tover ik later stiekem nog wat extra's uit de hoge hoed. Alert blijven kan lonen, maar ik beloof dus niks.

Fijne avond allemaal, geniet er van als je Sinterklaas gaat vieren met je gezin, vrienden of met ons natuurlijk :sint:

Laatst bewerkt:
met 2 maal de golden tower ,kan je toch een heel mooi eigen compoundje maken hoor ,170 shots ,2.7 kg nem en mix 25/30mm en dat voor 145 euro voor de twee ,en lekker lang kijkplezier ook nog eens ;):thumbsup:

is maar een ideetje he !!:handsup: en de cake's zijn echt top vindt ik persoonlijk

heb de precious gold al 2 x bij jan in bestelling staan samen met 2 x rotp en 2 x turning boom dus dat is mijn eigen "compoundje" al ,maar ?????????

ik heb nog tot zondag de tijd en heb vd week al een keer een hele nare droom gehad over het missen vd mysterydeal box (en daarna dus snel gekocht) dus eerst maar is afwachten hoe ik morgen wakker wordt ;)😅

kan eigenlijk ook niet zo snel vinden of ze een reservelont hebben ?scheelt weer bij het knutselen nl :angel:

@jan/Granddessert. Gewoon een vraagje tussen deze sinterklaas aanbiedingen door: Hoe staat het ervoor met de omwisseling van afhaalbewijzen van de zogenaamde kooiproducten? Ik heb helaas nog geen nieuw afhaalbewijs gekregen, maar ik heb er natuurlijk nog geen haast mee. Het is tenslotte pas begin december, maar heb je daar toevallig een update van?

Goedemiddag,

Ik heb de laatste ronde klaar staan. We bekronen ze dit weekend tot SINT deals. De beschikbaarheid voor deze prijzen is beperkt. Doe er je voordeel mee of niet natuurlijk.

Ik ga ze zondag in de ochtend weer verhogen en de shop klaarzetten voor traditionele voorverkoop. Het was weer erg leuk om te doen en ergens pijnlijk omdat je voelt dat het voor laatst gaat zijn. Misschien tover ik later stiekem nog wat extra's uit de hoge hoed. Alert blijven kan lonen, maar ik beloof dus niks.

Fijne avond allemaal, geniet er van als je Sinterklaas gaat vieren met je gezin, vrienden of met ons natuurlijk :sint:
Is het nog mogelijk om mijn laatste bestelling bij me andere 2 bestellingen toe te voegen op de 30e?

Is het nog mogelijk om mijn laatste bestelling bij me andere 2 bestellingen toe te voegen op de 30e?
Lees even het eerste bericht van Jan/Granddessert in dit topic, bij algemene voorwaarden. Voor een nieuwe bestelling selecteer het afhaalblok op 31 december tussen 23.00 en 23.30 uur, en je bestelling wordt samengevoegd met je eerste bestelling. 😉👍🏻

Voor een nieuwe bestelling selecteer het afhaalblok op 31 december tussen 23.00 en 23.30 uur, en je bestelling wordt samengevoegd met je eerste bestelling. 😉👍🏻
Vind het eigenlijk wel een mooi tijdstip om nog even bij Jan langs te gaan :kerst:

Die Golden Tower is wel weer zeer verleidelijk, krijg echter pas de 12e mijn salaris en als ik hem vandaag bestel ( heb er al eentje gedaan ) dan slaap ik dit weekend denk ik onder een brug.... kan ik hem niet reserveren voor de 12e :p2

Vind het eigenlijk wel een mooi tijdstip om nog even bij Jan langs te gaan :kerst:

Die Golden Tower is wel weer zeer verleidelijk, krijg echter pas de 12e mijn salaris en als ik hem vandaag bestel ( heb er al eentje gedaan ) dan slaap ik dit weekend denk ik onder een brug.... kan ik hem niet reserveren voor de 12e :p2
Dat zou ik niet weten, ik werk niet bij Donadonivuurwerk en zou je beter aan Jan/Granddessert kunnen vragen.

Soundblast show doet wel een beetje pijn om die nu in de actie te zien 😭 voor de gelukkige met korting is dit zeker een aanrader om mee te pakken, check de productiefilmpjes en stel je het dan voor in je straat.. ja..

Scheelt, wordt lekker weer dit weekend 😂

@jan/Granddessert. Gewoon een vraagje tussen deze sinterklaas aanbiedingen door: Hoe staat het ervoor met de omwisseling van afhaalbewijzen van de zogenaamde kooiproducten? Ik heb helaas nog geen nieuw afhaalbewijs gekregen, maar ik heb er natuurlijk nog geen haast mee. Het is tenslotte pas begin december, maar heb je daar toevallig een update van?
Dinsdag is een administratieve dag gepland. Het is two-man-job die ik naast mijn gewone werk en het verbouwen moet inplannen. Ik beloof niet dat het volgende week dinsdag allemaal verwerkt is, wat ik wel beloof is dat je op tijd een nieuwe orderbevestiging zult ontvangen! Echt waar het komt goed 🤝

De laatste terugbetalingen is ook handmatig werk en worden dit weekend doorgevoerd.

Groeten Jan

Tja hoeveel kansen heb je nodig dan? 🫣😜

Tijdelijke deals blijven tijdelijk. Mogelijk volgt er stiekem toch nog iets leuks waardoor je later nog kunt toehappen, maar voor specifiek de Golden Tower is wel nu het moment.

Lees even het eerste bericht van Jan/Granddessert in dit topic, bij algemene voorwaarden. Voor een nieuwe bestelling selecteer het afhaalblok op 31 december tussen 23.00 en 23.30 uur, en je bestelling wordt samengevoegd met je eerste bestelling. 😉👍🏻
Samenvoegen kan ik nog t.m dit weekend voor vrijwel 100% garanderen. Na dit weekend gaat dat speciale blok offline. Zie je dan nog iets, kies dan een blok zo dicht mogelijk bij jouw oorspronkelijke tijd en vraag in de opmerking om samen te voegen. We doen er dan nog alles aan om dit mogelijk te maken. Mocht het onverhoopt toch niet lukken, nemen we contact met je op.

Groeten, Jan

Back
Bovenaan