Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

Soundblast Show stond nog op het Sinterklaas verlanglijstje maar na jou post El Patron ook eens bekeken....Heerlijke Sint dealsel patron maar meenemen extra

en de cake's zijn echt top vindt ik persoonlijkIk heb er speciaal voor jou 10 extra gereserveerd bij Wolffmet 2 maal de golden tower ,kan je toch een heel mooi eigen compoundje maken hoor ,170 shots ,2.7 kg nem en mix 25/30mm en dat voor 145 euro voor de twee ,en lekker lang kijkplezier ook nog eens
is maar een ideetje he !!en de cake's zijn echt top vindt ik persoonlijk
Nou @harry janssen daar ga je....hier kom je natuurlijk niet meer onderuit...Ik heb er speciaal voor jou 10 extra gereserveerd bij Wolff![]()

Is het nog mogelijk om mijn laatste bestelling bij me andere 2 bestellingen toe te voegen op de 30e?Goedemiddag,
Ik heb de laatste ronde klaar staan. We bekronen ze dit weekend tot SINT deals. De beschikbaarheid voor deze prijzen is beperkt. Doe er je voordeel mee of niet natuurlijk.
Ik ga ze zondag in de ochtend weer verhogen en de shop klaarzetten voor traditionele voorverkoop. Het was weer erg leuk om te doen en ergens pijnlijk omdat je voelt dat het voor laatst gaat zijn. Misschien tover ik later stiekem nog wat extra's uit de hoge hoed. Alert blijven kan lonen, maar ik beloof dus niks.
Fijne avond allemaal, geniet er van als je Sinterklaas gaat vieren met je gezin, vrienden of met ons natuurlijk![]()
Lees even het eerste bericht van Jan/Granddessert in dit topic, bij algemene voorwaarden. Voor een nieuwe bestelling selecteer het afhaalblok op 31 december tussen 23.00 en 23.30 uur, en je bestelling wordt samengevoegd met je eerste bestelling.Is het nog mogelijk om mijn laatste bestelling bij me andere 2 bestellingen toe te voegen op de 30e?
Oow over het hoofd gezien, niet vaker meerdere bestellingen bij 1 afhaal punt gedaan namelijk. BedanktLees even het eerste bericht van Jan/Granddessert in dit topic, bij algemene voorwaarden. Voor een nieuwe bestelling selecteer het afhaalblok op 31 december tussen 23.00 en 23.30 uur, en je bestelling wordt samengevoegd met je eerste bestelling.![]()
Vind het eigenlijk wel een mooi tijdstip om nog even bij Jan langs te gaanVoor een nieuwe bestelling selecteer het afhaalblok op 31 december tussen 23.00 en 23.30 uur, en je bestelling wordt samengevoegd met je eerste bestelling.![]()

Dat zou ik niet weten, ik werk niet bij Donadonivuurwerk en zou je beter aan Jan/Granddessert kunnen vragen.Vind het eigenlijk wel een mooi tijdstip om nog even bij Jan langs te gaan
Die Golden Tower is wel weer zeer verleidelijk, krijg echter pas de 12e mijn salaris en als ik hem vandaag bestel ( heb er al eentje gedaan ) dan slaap ik dit weekend denk ik onder een brug.... kan ik hem niet reserveren voor de 12e![]()
Dat weet ik, mijn reactie was schertsend bedoeld.Dat zou ik niet weten, ik werk niet bij Donadonivuurwerk en zou je beter aan Jan/Granddessert kunnen vragen.
Scheelt, wordt lekker weer dit weekendVind het eigenlijk wel een mooi tijdstip om nog even bij Jan langs te gaan
Die Golden Tower is wel weer zeer verleidelijk, krijg echter pas de 12e mijn salaris en als ik hem vandaag bestel ( heb er al eentje gedaan ) dan slaap ik dit weekend denk ik onder een brug.... kan ik hem niet reserveren voor de 12e![]()
Dinsdag is een administratieve dag gepland. Het is two-man-job die ik naast mijn gewone werk en het verbouwen moet inplannen. Ik beloof niet dat het volgende week dinsdag allemaal verwerkt is, wat ik wel beloof is dat je op tijd een nieuwe orderbevestiging zult ontvangen! Echt waar het komt goed@jan/Granddessert. Gewoon een vraagje tussen deze sinterklaas aanbiedingen door: Hoe staat het ervoor met de omwisseling van afhaalbewijzen van de zogenaamde kooiproducten? Ik heb helaas nog geen nieuw afhaalbewijs gekregen, maar ik heb er natuurlijk nog geen haast mee. Het is tenslotte pas begin december, maar heb je daar toevallig een update van?
Tja hoeveel kansen heb je nodig dan?Vind het eigenlijk wel een mooi tijdstip om nog even bij Jan langs te gaan
Samenvoegen kan ik nog t.m dit weekend voor vrijwel 100% garanderen. Na dit weekend gaat dat speciale blok offline. Zie je dan nog iets, kies dan een blok zo dicht mogelijk bij jouw oorspronkelijke tijd en vraag in de opmerking om samen te voegen. We doen er dan nog alles aan om dit mogelijk te maken. Mocht het onverhoopt toch niet lukken, nemen we contact met je op.Lees even het eerste bericht van Jan/Granddessert in dit topic, bij algemene voorwaarden. Voor een nieuwe bestelling selecteer het afhaalblok op 31 december tussen 23.00 en 23.30 uur, en je bestelling wordt samengevoegd met je eerste bestelling.![]()