[Freakactie 2025] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Klopt het dat de 2e helft van de Crazy Cyclone geen whistling spinners meer heeft maar gewone spinners? Of is dit een fout in het filmpje?
@granddessert weet jij hier meer over? Ik vind het wel zonde.

Goedemiddag allemaal,

Er staan weer enkele nieuwe weekacties voor jullie klaar. Let op, de prijzen van de weekactie zijn zichtbaar vanaf 17:00 uur deze middag.

We zijn inmiddels aangekomen in oktober. Concreet zal dit betekenen dat de prijzen vanaf nu langzaam nog wat omhoog zullen gaan en we vanaf november helemaal over zijn gaan naar de hogere voorverkoopprijzen. Maar geen zorgen als mijn tijd het toelaat, zal ik jullie blijven bestoken met tijdelijke vuurwerkcrew acties. Ook de traditionele mystery deals hebben jullie nog tegoed van mij.

Verder hebben wij helaas vernomen dat de Monster Phoenix definitief niet binnenkomt. Ik zal telefonisch contact opnemen binnen 2 weken met alle klanten die een bestelling bij ons hebben staan voor dit artikel voor een op-maat-oplossing of uiteraard een terugbetaling.

Voor nu alvast veel kijk- en shopplezier en een goed weekend! Nog maar 15 minuutjes... ;)

pfhh ,die extreme showcase blijft toch wel een hele lekkere bak hoor , zou wel de video's er nog even in monteren Jan ;) (wildfox en extreme showcase) en zie dat de rotp en de precious gold weer tegen de eerdere aanbiedingsprijs te koop zijn ,zou zeggen doen en bouw je eigen monster phoenix :handsup:

Back
Bovenaan