[Freakactie 2025] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Ja dat had ik ook wel bedacht maar het kan ook een tactiek zijn om je op het verkeerde been te zetten :D

Wie weet, we gaan het zien binnenkort hopelijk.

Supernaut II

Ow das geen cake :bonk:

Lijkt me best een lekker mystery voor 50 euro hahaha.

lm nu ik terug in het topic kijk zie ik er niks over dus dit is wss een website restant van vorig jaar ofzo

Ben toch niet gek dus. Maar ik meen dat deze een maand of wat toegevoegd is, wellicht per ongeluk natuurlijk...

Er is er maar één die dat kan beantwoorden.

Wie weet, we gaan het zien binnenkort hopelijk.

Lijkt me best een lekker mystery voor 50 euro hahaha.

Ben toch niet gek dus. Maar ik meen dat deze een maand of wat toegevoegd is, wellicht per ongeluk natuurlijk...

Er is er maar één die dat kan beantwoorden.
Denk dat deze nog steeds de Mysterydeal is van Maart dit jaar. Zie:

Hoi Jan/Granddessert, even een vraagje: Ik heb deze bestelling bovenop mijn eerste bestelling gedaan, op het tijdvak zoals in de startpost staat (31 dec 23.00/23.30 uur) voor wat betreft "bijbestellingen". Krijg ik nog een afhaalbon waarop mijn twee bestellingen bij elkaar gevoegd zijn, of moet ik gewoon mijn twee afhaalbonnen meenemen op het eerste tijdvak op 29 december? Alvast bedankt voor het antwoord 😉👍🏻
Jan/Granddessert, nogmaals deze vraag aangezien je het druk had de afgelopen weken.

Leuk ontvangst weer gisteren hier - dank daarvoor, helpt het vuurtje in mij ook weer wat aan te wakkeren merk ik... Welk product zie jij graag nog in de weekdeal voorbijkomen?
Hoi Jan ,zag zojuist dat het turning boom filmpje weer op de wolff site /vuurwerkland te zien is en daarnaast nog weer andere nieuwe video's ,de producten die ikzelf nog wel zou willen zien en uiteraard in een weekenddeal zijn alle drie uit de buskers lijn ,nl de 6649 el patron ,6658 extreme show en de 6655 thunder tiger ,heb de specificaties nog niet beken maar vindt ze wel lekker afwisselend alle drie ,ben benieuwd :thumbsup: ps de skyreaper en de cosmic crown blijven toch ook wel aantrekkelijk eerlijk gezegd ;)

Laatst bewerkt:
Ik lieg het was de Thunderbolt die je toen kreeg.
Ik weet ondertussen niet meer wat wat is met alle mystery deals die ik heb gekocht :bonk:

Hmm was dit wel bij Donadoni? Heb ff geen zin om 40 pagina's door te spitten maar ik geloof je.

klopt je hebt gelijk denk ik nu ook

Ik weet dit zeker, staat 1 pagina na jou geciteerde bericht van zojuist.

Goedenavond allemaal,

De 30mm Mystery box is er uit... Even geen tijd om een plaatje op te maken en ik wilde jullie niet onnodig lang in spanning houden.

Voor alle kopers: gefeliciteerd en veel plezier met de Tyranitar! 🤫

Fijne avond nog!

Weet ik, maar in de startpost staat niet of je een nieuwe afhaalbon krijgt met samengevoegde bestellingen. Dus vandaar mijn vraag.
nee allemaal mee nemen ,maar ze worden wel samengevoegd qua afhaal moment en zolang het 1e afhaalblok van je bestellingen nog op hetzelfde tijdstip zijn te plaatsen is het zo wie zo geregeld ,heb nu 6 bestellingen staan en die kon ik allemaal nog op hetzelfde tijdsblok plaatsen ,en een berichtje naar jan via dm komt alles goed man !

Back
Bovenaan