[Freakactie 2025] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

toch maar weer (even tussendoor) een lekker vooravond bakje gepakt uit de opruiming ,tubestation voor die meier :handsup: ,maar ga voorlopig na het plaatsen van een aantal orders elders nu echt wel effe afwachten op de komende hopelijk mooie producten die er nog gaan komen bij dona

Goedenavond allemaal,

Een kleine update van mijn kant. Uiterlijk volgende week lanceren we namelijk onze 3+1 boxen actie. Later meer over de spelregels enzo.

Nog even geduld en dan weten jullie meer. Maar ik beloof alvast: het wordt weer goud!

Groeten, Jan
Ik kijk er ontzettend naar uit Jan.
De nu al prachtige collectie Wolff die jullie aanbieden heeft al voor ieder wat wils. Als daar dan nog meer pareltjes aan toegevoegd worden, wordt het allemaal wel erg aanlokkelijk om die 3+1 actie mee te pakken.

Goedemorgen allemaal,

Prima dat jullie begaan zijn met elkaar voor de beste deals en dat jullie willen delen waar Abraham de mosterd haalt, maar ik wil jullie vragen om het hier centraal te houden. Ik behartig de belangen van donadoni vuurwerk en ik kan verwijzingen naar andere shops dan ook niet negeren.

Dank!

Groeten, Jan

Goedemorgen allemaal,

Prima dat jullie begaan zijn met elkaar voor de beste deals en dat jullie willen delen waar Abraham de mosterd haalt, maar ik wil jullie vragen om het hier centraal te houden. Ik behartig de belangen van donadoni vuurwerk en ik kan verwijzingen naar andere shops dan ook niet negeren.

Dank!

Groeten, Jan
Oh excuus! Daar heb je een heel goed punt. Ik dacht dat ik in topic voor dat artikel zat. Terechte vingerwijzing!!

Back
Bovenaan