granddessert
VWC lid
Probeer jij het eerst? Als het bevalt doen wij gewoon copy-pasteIk verwacht de alom geprezen Century Show XXL als mystery. En dat iedereen hem dan om wil ruilen.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Probeer jij het eerst? Als het bevalt doen wij gewoon copy-pasteIk verwacht de alom geprezen Century Show XXL als mystery. En dat iedereen hem dan om wil ruilen.![]()
Dat zou wel een hele dikke zijn als mystery. Wat mij betreft een van de mooiste nieuwkomers van dit jaar.
Zo zie je maar weer, smaken verschillen. Niet dat mijn mening van doorslaggevende factor zal zijn, maar ook ik moet zeggen dat ik wel gecharmeerd ben van deze Century Show XXL.Jij bent echt knettah![]()
Zolang jullie die prijzen maar niet overnemenProbeer jij het eerst? Als het bevalt doen wij gewoon copy-paste![]()
haha leugenaar. Volgende week gewoon weer een nieuwe bestellingtoch maar weer (even tussendoor) een lekker vooravond bakje gepakt uit de opruiming ,tubestation voor die meier,maar ga voorlopig na het plaatsen van een aantal orders elders nu echt wel effe afwachten op de komende hopelijk mooie producten die er nog gaan komen bij dona
Oke oke, het is een intentieverklaring en ja geen beloftehaha leugenaar. Volgende week gewoon weer een nieuwe bestelling
Net de overheid dusOke oke, het is een intentieverklaring en ja geen belofte![]()
Neeeeee niet hij....Betahhh...
Ik kijk er ontzettend naar uit Jan.Goedenavond allemaal,
Een kleine update van mijn kant. Uiterlijk volgende week lanceren we namelijk onze 3+1 boxen actie. Later meer over de spelregels enzo.
Nog even geduld en dan weten jullie meer. Maar ik beloof alvast: het wordt weer goud!
Groeten, Jan