harry janssen
VWC lid
wordt een deal loos weekend vrees ik 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Goedemiddag allemaal,
Er staan een aantal verse deals voor jullie klaar! Deze actieprijzen lopen sowieso t/m a.s. zondag.
Om het goed te maken dat er vorige week geen deals waren vind je nu een paar extra scherpe deals (toch voor ons dan)... Doe er je voordeel mee of niet![]()
Tot later.
Groeten, Jan
Goedemiddag allemaal,
Er staan een aantal verse deals voor jullie klaar! Deze actieprijzen lopen sowieso t/m a.s. zondag.
Om het goed te maken dat er vorige week geen deals waren vind je nu een paar extra scherpe deals (toch voor ons dan)... Doe er je voordeel mee of niet
Tot later.
Groeten, Jan
Goedemiddag allemaal,
Om het goed te maken dat er vorige week geen deals waren vind je nu een paar extra scherpe deals (toch voor ons dan)... Doe er je voordeel mee of niet
Tot later.
Groeten, Jan
Zit hier met hetzelfde probleem. Er staan 2 deals die ik wel wil hebben maar mijn schaduw collectie is al enorm geworden dus ik moet me jammer genoeg tot oktober inhoudenBedankt Jan!
Helaas heb ik niet de middelen om een schaduw collectie op te bouwen mochten mijn reeds bestelde kooi producten geannuleerd worden.
Mijn budget zit vast in deze orders helaas. Hopelijk komen er nog mooie acties voorbij op het moment dat er meer bekend is wat er met het kooien verhaal gaat gebeuren.
Heerlijk@granddessert gappie wat je nou allemaal, je gaat me geld kosten man!![]()
Mocht het kooiverhaal anders uitdraaien dan gehoopt: we zijn sowieso van plan om dan maatwerk te leveren. Dus voor alle anti-schaduwcollectie-bouwers: we helpen je dan graag om je lijst alsnog compleet te maken. Komt goed!
Hoewel ik nu toch wel zou overwegen om een Stellar gewoon extra mee te pakken hoor#Spookje
Ik zie in de Stellar een mooie vervanger voor de in bestelling staande Tyranitar. Allen toen heb ik gebruik gemaakt van de Elite Mark actie en gratis een Full Assault erbij gekregen welke ook weer in een kooitje zit.ingewikkeld....
Verder heb ik nog Springwind, jackhammer en viva la vita als kooi producten in bestelling staan.
Geduld hebben is ook lastig.
Nou precies dit zoals je verteld dus! Wil ook van alles.bestellen nog erbij en bestel her en der ook wel wat maar niet.volgaszit hier ook al meerdere weekenden op mijn handen hoor mbt bestellen of niet ,weet en vertrouw erop dat mits er kooi producten wegvallen het goed en netjes wordt opgelost maar voor dat je het weet zit je met een schuur vol als alles wel uitgeleverd wordt ,niks mis mee uiteraard ,maar toch moet het wel qua knaken kunnen zeg maar![]()
![]()