Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat vervelend nouJuggernaut besteld en er belandde ook zomaar een Merkur in mijn winkelmandje!
Zeg dat nou niet te.hard, We zijn pas in juli dus onmogelijkook weer wat extra's besteld
Dictator
Stellar
Eclips of roar
En om met me dochter nog wat te knallen nog even de
Fire ice
Nova
Lumea
Zo is het dit jaar echt wel weer genoeg geweest![]()
Klopt maar budget is bijna verdubbeldZeg dat nou niet te.hard, We zijn pas in juli dus onmogelijk![]()
Er zijn ergere dingen tochKlopt maar budget is bijna verdubbeld![]()
hoe moet ik dat zien/interpreteren jan ? stel ik plaats een aantal orders als "schaduw"lijst en uiteindelijk (hopelijk) mag alles gewoon uitgeleverd worden wat nu nog twijfelachtig is kan ik dan een refund krijgen voor de "schaduw"lijst /bestelling of mag/moet ik dat bedrag weer besteden aan nieuw/ander vuurwerk ? begrijp dat het een klote vraag is maar enige verduidelijking zou fijn zijn in deze ,belet mij nl vooralsnog om extra uit te geven /te bestellenMocht het kooiverhaal anders uitdraaien dan gehoopt: we zijn sowieso van plan om dan maatwerk te leveren. Dus voor alle anti-schaduwcollectie-bouwers: we helpen je dan graag om je lijst alsnog compleet te maken. Komt goed!
Hoewel ik nu toch wel zou overwegen om een Stellar gewoon extra mee te pakken hoor#Spookje
Meer als.. Mochten de kooien niet uitgeleverd worden helpt Jan je om de gaten in de collectie aan te vullen met andere gelijkwaardige artikelen. Je hoeft dus geen schaduwlijst te kopen..hoe moet ik dat zien/interpreteren jan ? stel ik plaats een aantal orders als "schaduw"lijst en uiteindelijk (hopelijk) mag alles gewoon uitgeleverd worden wat nu nog twijfelachtig is kan ik dan een refund krijgen voor de "schaduw"lijst /bestelling of mag/moet ik dat bedrag weer besteden aan nieuw/ander vuurwerk ? begrijp dat het een klote vraag is maar enige verduidelijking zou fijn zijn in deze ,belet mij nl vooralsnog om extra uit te geven /te bestellen![]()
Daar twijfel ik ook niet aan maar als ik bv 4 waaiers besteld heb waar ik vanaf moet wachten of ze geleverd mogen worden en ik bestel er nu nog extra 4 waarvan ik weet dat ze zeker uitgeleverd mogen worden heb ik er straks 8 en dat was net niet de bedoeling zeg maar, maar heb wel mijn geld al uitgegeven, snapteMeer als.. Mochten de kooien niet uitgeleverd worden helpt Jan je om de gaten in de collectie aan te vullen met andere gelijkwaardige artikelen. Je hoeft dus geen schaduwlijst te kopen..
Er worden echt wel goede oplossingen gezocht Jan kennende..
Ja en nee... als je ze nu besteld en je hebt er 8 maar wilt er toch maar 4 kun je altijd je koop annuleren en is een winkel verplicht het geld terug te betalen ( voor de 29e ). Dus je kan feitelijk nu gewoon je koop doen. Je mag zelf kiezen, vervangend artikel of je geld terugDaar twijfel ik ook niet aan maar als ik bv 4 waaiers besteld heb waar ik vanaf moet wachten of ze geleverd mogen worden en ik bestel er nu nog extra 4 waarvan ik weet dat ze zeker uitgeleverd mogen worden heb ik er straks 8 en dat was net niet de bedoeling zeg maar, maar heb wel mijn geld al uitgegeven, snapte![]()
Tjah, je kunt zelf het zooitje zo groot maken als je zelf wil. Ik zou hier persoonlijk niet voor kiezen, het is al ingewikkeld genoeg voor de winkeliers.. Afwachten dus of met 8 dozen naar huisJa en nee... als je ze nu besteld en je hebt er 8 maar wilt er toch maar 4 kun je altijd je koop annuleren en is een winkel verplicht het geld terug te betalen ( voor de 29e ). Dus je kan feitelijk nu gewoon je koop doen. Je mag zelf kiezen, vervangend artikel of je geld terug![]()
Ik snap je.. Je bent niet uniek in deze en we zitten wat dat betreft allemaal in hetzelfde schuitje. Ik kijk welke unieke producten ik echt wil hebben en bestel ik dubbel. De rest wacht ik af.Daar twijfel ik ook niet aan maar als ik bv 4 waaiers besteld heb waar ik vanaf moet wachten of ze geleverd mogen worden en ik bestel er nu nog extra 4 waarvan ik weet dat ze zeker uitgeleverd mogen worden heb ik er straks 8 en dat was net niet de bedoeling zeg maar, maar heb wel mijn geld al uitgegeven, snapte![]()
Haha je maakt het nu wel iets te complex. Maar om aan eventuele onduidelijkheid een einde te maken. Mocht dat verbod op afgifte van oude kooivoorraad er voor winkels komen, nemen we contact op met iedereen die dit betreft en maken we een op maat oplossing. Dat kunnen na overleg vervangers zijn of geld terug.Daar twijfel ik ook niet aan maar als ik bv 4 waaiers besteld heb waar ik vanaf moet wachten of ze geleverd mogen worden en ik bestel er nu nog extra 4 waarvan ik weet dat ze zeker uitgeleverd mogen worden heb ik er straks 8 en dat was net niet de bedoeling zeg maar, maar heb wel mijn geld al uitgegeven, snapte![]()