Vuurwerkk023
VWC lid
Gefeliciteerd Wesley!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Haha ik werk thuis op vrijdag maar ik heb mijn reminder vandaag steeds moeten opschuiven, het is een drukke week weer hierdenk dat jan nog thuis moet komen van zijn "normale "werk dus zou wel rond een uurtje of 8 komen ?toch ,hopelijk ,aub![]()
,nou hij was me net voor ,hahahaha en wesley gefeliciteerd man ,lekker bakkie
Hoezo? Ik las iets over 020 dus je bent al even gewend de laatste jaren?Lekker Wesley.. even wennen dat ik niets win!
Ik haal denk een seizoenskaart van Telstar… scheelt wat knaken.Hoezo? Ik las iets over 020 dus je bent al even gewend de laatste jaren?![]()
Tis en blijven successupporters heIk haal maar een seizoenskaart van Telstar…![]()
Goeie keuze én ze hebben de extra inkomsten hard nodig straksIk haal denk een seizoenskaart van Telstar… scheelt wat knaken.
Dat zeggen ze altijd over de beste club.Tis en blijven successupporters he![]()
Telstar bedoel je tochDat zeggen ze altijd over de beste club.
Laten we voortaan altijd maar wat langer wachtenman man wat en box dat word genieten bedankt
Komt goed! Aankomende week heb ik tijd en dan kan het wel eens snel gaanEn nieuwe producten op de site?![]()
Ik betaal 165euro voor een jaartje eredivisie op de lange zijde. Zelfde prijs als een leuke compound van een minuutjeIk haal denk een seizoenskaart van Telstar… scheelt wat knaken.
T was de Energetic van Red Lantern....Ik betaal 165euro voor een jaartje eredivisie op de lange zijde. Zelfde prijs als een leuke compound van een minuutje.
On topic: krijgen we het antwoord van dat paasei ook te zien? Heb me er dood aan geërgerd maar niet gevonden uiteindelijk :(