Goedemiddag allemaal,
Na 5 pagina’s speculatie (ik refereer alleen maar) even wat duidelijkheid: met "persoonlijke omstandigheden" bedoelde ik simpelweg werk + studie = druk. Vakantie? Die heb ik gehad, maar daarna mag ik alle gemiste mailtjes dubbel en dwars inhalen - en ligt er opnieuw veel werk te wachten.
En nee, ik krijg geen bonusbiertjes als iemand een compound koopt. Ik help Donadoni nu denk zo'n 5 jaar met de webshop, marketing en inkoop. Vuurwerk = hobby en passie, webshops, marketing en inkoop = werk en ook een passie. Die combi zorgt ervoor dat m’n hobby zichzelf een beetje betaalt (of ja, minder pijn doet

). Ik maak mijn uren natuurlijk wel door het jaar dus aan het einde van het jaar heb je dan een hele grote berg vuurwerk (die ik zoals iedereen hier netjes verdeel over vrienden en familie de laatste dagen van het jaar).
Wat staat er op het programma?
- Volgende week maken we de winnaars bekend van de winactie! (Pasen viel laat dit jaar jongens
)
- In 2025 verkopen wij alleen Wolff vuurwerk.
- Nieuw Wolff-assortiment komt eraan, zodra ik groen licht heb van de importeur...
Vragen? PB me gerust. En tot slot: ik doe mijn best maar ik heb niet alles in de hand. En ja ik krijg mijn vergoeding — maar dat is niet als CEO zeg maar (I don't own the place

)
Tot snel toppers!