[Freakactie 2025] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Goedemiddag allemaal,

Na 5 pagina’s speculatie (ik refereer alleen maar) even wat duidelijkheid: met "persoonlijke omstandigheden" bedoelde ik simpelweg werk + studie = druk. Vakantie? Die heb ik gehad, maar daarna mag ik alle gemiste mailtjes dubbel en dwars inhalen - en ligt er opnieuw veel werk te wachten. 😅

En nee, ik krijg geen bonusbiertjes als iemand een compound koopt. Ik help Donadoni nu denk zo'n 5 jaar met de webshop, marketing en inkoop. Vuurwerk = hobby en passie, webshops, marketing en inkoop = werk en ook een passie. Die combi zorgt ervoor dat m’n hobby zichzelf een beetje betaalt (of ja, minder pijn doet 😜). Ik maak mijn uren natuurlijk wel door het jaar dus aan het einde van het jaar heb je dan een hele grote berg vuurwerk (die ik zoals iedereen hier netjes verdeel over vrienden en familie de laatste dagen van het jaar). 😋

Wat staat er op het programma?
  1. Volgende week maken we de winnaars bekend van de winactie! (Pasen viel laat dit jaar jongens 😝)
  2. In 2025 verkopen wij alleen Wolff vuurwerk.
  3. Nieuw Wolff-assortiment komt eraan, zodra ik groen licht heb van de importeur...
Vragen? PB me gerust. En tot slot: ik doe mijn best maar ik heb niet alles in de hand. En ja ik krijg mijn vergoeding — maar dat is niet als CEO zeg maar (I don't own the place 😁)

Tot snel toppers!
uiteraard welkom terug ,en lees ik nou tussen neus en lippen door de tekst "winnaars"mbt de paasactie ,dus als zijnde meervoud ?? :handsup: 😉

Bekendmaking van Mystery deals zijn normaliter nadat alles verkocht is. Of ik moet de actie eerder stoppen... 🤔 Nee nog niet, laten we iedereen na het vakantiegeld nog een kans geven tot volgende week en dan zal ik nadenken of we daarna stoppen of toch wachten tot alles uitverkocht is.

Een laatste warme oproep voor de twijfelaars of heroverwegers... Grensknaller staat op ontploffen... Dus: bestel die laatste stuks! De 25mm Mystery box, daar ga je in mijn ogen ook echt geen spijt van krijgen 😁

Grensknaller staat op ontploffen... 🤔

Als dit een hint is snap ik hem niet!

net een nieuw filmpje gezien op vuurwerkland(wolff) en zag daar de tarantula ??? zou dit de crackling prijs zijn van de paasei actie ? jan hinte er wel op het crackling effect nl ,aftellen nog even voor de uitslag 😁

Goedemiddag allemaal!

Helaas nog te vroeg voor een update van het assortiment, maar zoals belooft: hierbij de uitslag van de 'Paasactie'

Ik heb 32 inzendingen gehad en 30 deelnemers hadden het goed. Die 30 deelnemers kwamen op het rat van de random picker en na de spin verscheen de volgende winnaar... :holland::holland::holland::holland::holland::holland::holland::holland::holland:

1749223443599.png

Wesley van harte gefeliciteerd! Zoals de speculaties al deden vermoeden: jij wint de nieuwe cakebox Tarantula! Wat vinden jullie tot nu toe van de nieuwe producten van Wolff? Ik kan alvast verklappen: komt nog genoeg moois aan :applause:

De Trantula box viel mij direct op tussen de lijst met nieuwe artikelen dus dit moest de prijs worden voor de paasactie (soort van Dragon Eggs toch -> paaseieren?)

Wesley stuur me even een PB dat je gewonnen hebt, dan ga ik het zeker niet vergeten. Zodra dit artikel op de shop staat bij ons, stuur ik je een kortingscode van 100% voor deze box.

En dan nu hoe verder... Het weekend staat alweer voor de deur en helaas voor mij momenteel nog geen duidelijke tijdlijn beschikbaar wanneer nieuwe artikelen op onze shop verschijnen. Mijn agenda is minder vol de aankomende tijd, dus ik ga vanaf volgende week gas geven om het assortiment z.s.m. aan te vullen. Oja, de Mystery blijft nog even wat het is. Tot snel!

denk dat jan nog thuis moet komen van zijn "normale "werk dus zou wel rond een uurtje of 8 komen ?toch ,hopelijk ,aub 😂 :handsup:,nou hij was me net voor ,hahahaha en wesley gefeliciteerd man ,lekker bakkie

Back
Bovenaan