harry janssen
VWC lid
positieve beloning is doorgaans de beste methode om een eventueel "minder positief"gedragspatroon af te leren he !!!!!![]()
![]()
en dat jan daar dan indirect ook nog zijn extra welverdiende biertje kan pakken is helemaal win/win
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
positieve beloning is doorgaans de beste methode om een eventueel "minder positief"gedragspatroon af te leren he !!!!!![]()
![]()
en dat jan daar dan indirect ook nog zijn extra welverdiende biertje kan pakken is helemaal win/win
![]()
kan zo maar invloed hebben op de prijzenJullie maken Jan een alcoholist. Arme Jan.
Dat Paasei misschien?Jan zit ergens op te broeien denk ik
Dat moeten zo onderhand wel al kuikentjes zijn volgens mijDat Paasei misschien?
En rijp voor kerstmisDat moeten zo onderhand wel al kuikentjes zijn volgens mij![]()
Ja en neeGeen idee of de vraag al gesteld is maar komt de Tycoon weer op voorraad?
volgens mij meen ik eerder in dit topic gelezen te hebben dat Jan die niet meer kon bestellen/leverbaar was ,zie pagina 2 en 4 van dit topicGeen idee of de vraag al gesteld is maar komt de Tycoon weer op voorraad?
Geen gevoel voor humor begrijp ikLaat de man even rustig vakantie vieren joh, er is meer in het leven dan vuurwerk. Meld zich vanzelf wel weer als er wat te melden valt.
Trek het opsporingsverzoek direct in
Ja eens.. het is notabene pas eind mei!Laat de man even rustig vakantie vieren joh, er is meer in het leven dan vuurwerk. Meld zich vanzelf wel weer als er wat te melden valt.