[Freakactie 2025] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Hallo allemaal,

Even een teken van leven! Ik ben MEGA druk en ik had zelfs gemist dat de actieperiodes op de shop waren verlopen. Die ga ik nu meteen weer open zetten!

De prijsuitreiking volgt snel. Volgende week krijg ik de assortimentlijsten binnen en kies ik iets leuks uit. Ik zag al iets met dragon eggs dacht ik, perfect voor Pasen! 😝Mocht dat het niet worden, maak je in ieder geval geen zorgen, er komt zeker een leuke prijs aan.

Fijn weekend en tot volgende week met meer nieuws over het nieuwe assortiment!
Al meer bekend erover....

of jan zit op dat eerder genoemde dragon egg te broeden en wacht die gewoon heel verantwoord met nieuwe meldingen tot het ei uitkomt 😁 :handsup:,hebben we straks naast panda's ook gewoon draken in nederland he ,zou die boekhoorn vast bellen voor een plekje in de dierentuin !!!

Goedemorgen allemaal!

Ik heb deze week alle videos ontvangen maar nog geen prijslijsten. Wat dat betreft kan ik het helaas nog niet waarmaken om snel extra assortiment online te knallen.

Wel heb ik nu de totale video gezien van het product dat iemand van de inzenders van de paas actie gaat winnen. Echt heel dik en met crackling zoals je nog nooit hebt gezien 🔥

Momenteel heb ik vakantie maar als ik terug ben, zal ik de winnaar bekend maken en weten jullie voor het einde van de maand over welk product ik het heb.

Hang in there 👻

Goedemorgen allemaal!

Ik heb deze week alle videos ontvangen maar nog geen prijslijsten. Wat dat betreft kan ik het helaas nog niet waarmaken om snel extra assortiment online te knallen.

Wel heb ik nu de totale video gezien van het product dat iemand van de inzenders van de paas actie gaat winnen. Echt heel dik en met crackling zoals je nog nooit hebt gezien 🔥

Momenteel heb ik vakantie maar als ik terug ben, zal ik de winnaar bekend maken en weten jullie voor het einde van de maand over welk product ik het heb.

Hang in there 👻
Daar is dat spookje weer!! :)

Back
Bovenaan