granddessert
VWC lid
Ik ben jullie niet vergeten maar persoonlijke omstandigheden vragen op dit moment even mijn aandacht. Tot snel met de prijsuitreiking!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Neem vooral je tijd jan er zijn belangrijker dingen dan vuurwerk/verkoopIk ben jullie niet vergeten maar persoonlijke omstandigheden vragen op dit moment even mijn aandacht. Tot snel met de prijsuitreiking!
jan is vast nieuwe prijskaartjes aan het maken of hij wil met deze huidige prijzen er zeker van zijn dat die zelf de gehele bunker voorraad voor oud en nieuw voor zichzelf over heeftHaha ik zie ook actie op de site, op dit moment de duurste van nederland![]()
groot gelijk hahajan is vast nieuwe prijskaartjes aan het maken of hij wil met deze huidige prijzen er zeker van zijn dat die zelf de gehele bunker voorraad voor oud en nieuw voor zichzelf over heeft![]()
Welkom terug Jan! En slecht nieuws voor mijn rug dan als je ze nu open gaat zettenHallo allemaal,
Even een teken van leven! Ik ben MEGA druk en ik had zelfs gemist dat de actieperiodes op de shop waren verlopen. Die ga ik nu meteen weer open zetten!
De prijsuitreiking volgt snel. Volgende week krijg ik de assortimentlijsten binnen en kies ik iets leuks uit. Ik zag al iets met dragon eggs dacht ik, perfect voor Pasen!Mocht dat het niet worden, maak je in ieder geval geen zorgen, er komt zeker een leuke prijs aan.
Fijn weekend en tot volgende week met meer nieuws over het nieuwe assortiment!
Joh.. je hoeft enkel mijn naam te noemen met de prijsuitreiking en we praten nergens meer overHallo allemaal,
Even een teken van leven! Ik ben MEGA druk en ik had zelfs gemist dat de actieperiodes op de shop waren verlopen. Die ga ik nu meteen weer open zetten!
De prijsuitreiking volgt snel. Volgende week krijg ik de assortimentlijsten binnen en kies ik iets leuks uit. Ik zag al iets met dragon eggs dacht ik, perfect voor Pasen!Mocht dat het niet worden, maak je in ieder geval geen zorgen, er komt zeker een leuke prijs aan.
Fijn weekend en tot volgende week met meer nieuws over het nieuwe assortiment!
Over welke compounds twijfel je??het is op mijn handen zitten om niet bij te bestellen maar wacht toch nog maar effe op de aanvulling op het assortiment ,heb nu al zoveel twijfel/dilemma compounds en je kan de knaken maar een keer uitgeven he ,ben benieuwd jan ,blijft alleen wolff assortiment of kunnen we nog wat andere verassingen verwachten ?
twijfel vooral over het kopen niet eens zozeer over de compounds zelf ,ghostbuster , furious en de obssesed , en zoals je zegt het is pas mei maar had verleden jaar al ruim 1500 euro uitgegeven voor mei zelfs begonnen was (bij een ander verkooppunt) aan de bunkeropruiming en ondanks de goeie prijzen daar en leuke producten had ik achteraf toch liever wel wat budget bewaard voor de opening van vele andere site's met ook gewoon goeie aanbiedingen rond oktober en zoals ik al zij je kan je geld maar een keer uitgeven en dan pak ik er toch liever wat 30mm doosjes bijOver welke compounds twijfel je??
Het is pas mei.. Jan/Dona zal ongetwijfeld nog genoeg acties in ons gezicht duwen de rest van het jaar. Je moet jezelf niet gek maken!
Dan hoop ik dat hij nog even wacht… Dan is er meer voor papa! Want voor Jan vind ik altijd wel budget.. wat een topservice daar.Kom maar door hoor jan met de aanvulling, voordat je het weet is het kruitbudget bij de freaks al op en uitgegeven![]()
Geef ze ook het liefst bij donadoni/jan uit maar komt zoveel leuk spul her en der langs, toch weer dat fomo gevoel hé, voordat je het weet is het weer weg/uitverkochtDan hoop ik dat hij nog even wacht… Dan is er meer voor papa! Want voor Jan vind ik altijd wel budget.. wat een topservice daar.
Twee uur trouwens want moet ook weer terugIk ook zit er een uur voor in de auto maar echt top service
Gelukkig dichtbij voor mij hier in UtrechtTwee uur trouwens want moet ook weer terug![]()