[Freakactie 2025] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Er zullen genoeg mensen zijn die voor een mystery box kiezen vanwege de gemiddeld hogere korting en/of omdat het spannend is om een gokje te nemen. Zelf heb ik bvb bij vuurwerkoutlet nu 3 jaar op rij elke mystery aanbieding genomen, wetende dat de korting er altijd voor zorgt dat het geen peperdure meuk is (terugkijkend op mystery deals van vorige jaren), en ook al was het een paar keer niet iets waar ik naar zocht had ik na het aansteken op O&N nooit het idee ''man hier heb ik nou spijt van''. Wat wel meehelpt is dat vuurwerkoutlet en donadoni een goede reputatie hebben dus die gebruiken de mystery deals niet als een vorm van afzet voor producten die niemand lijkt te willen.
Kan het volledig met je eens zijn hoor, mbt prijs en wat je ervoor krijgt ,maar zoals ik probeerde aan te geven is het gewoon niet mijn ding om blind te kopen, vertrouw ook de verkopers op het leveren van een redelijke prijs kwaliteit verhouding van je aankoop maar je kan je knaken maar één keer uitgeven en dan kies ik zelf liever waar ik ze aan uitgeef,niets meer en niets minder 😉👍 ,én laatste vraagje heb jij deze mysterydeal dan wel besteld zemmer?

Laatst bewerkt:
Kan het volledig met je eens zijn hoor, mbt prijs en wat je ervoor krijgt ,maar zoals ik probeerde aan te geven is het gewoon niet mijn ding om blind te kopen, vertrouw ook de verkopers op het leveren van een redelijke prijs kwaliteit verhouding van je aankoop maar je kan je knaken maar één keer uitgeven en dan kies ik zelf liever waar ik ze aan uitgeef,niets meer en niets minder 😉👍 ,én laatste vraagje heb jij deze mysterydeal dan wel besteld zemmer?
Ik overwoog de 30mm deal want ik had al een idee wat het zou worden, maar 1 dagje te lang getwijfeld dus die was uitverkocht. De 25mm deal heeft, zoals aangegeven, waaier elementen en mijn collectie is op het moment enorm verzadigd met w-shape en waaiers dus daar ga ik niet voor. (Ben ook vrij zeker van wat deze zal worden en ik zou er desondanks niet teleurgesteld mee zijn)

Ik overwoog de 30mm deal want ik had al een idee wat het zou worden, maar 1 dagje te lang getwijfeld dus die was uitverkocht. De 25mm deal heeft, zoals aangegeven, waaier elementen en mijn collectie is op het moment enorm verzadigd met w-shape en waaiers dus daar ga ik niet voor. (Ben ook vrij zeker van wat deze zal worden en ik zou er desondanks niet teleurgesteld mee zijn)

Ik deel jouw mening ook maar ook met een kleine toepassing dat de meeste denk ik wel al weten dat het een elite Mark artikel betreft die in verhouding een stukje duurder is. Voor mij een reden om hem te laten staan.

zou wellicht ook weer een elitemark compound zijn ,zeg niet dat het slecht is maar tov de prijs sla ik liever een beurt over, de prijs is het enigste wat er "elite"is aan dit label. blijft gewoon wolff en een mooi label en belachelijke prijzen maken het vuurwerk niet beter/mooier/spannender ,nogmaals niet slecht maar mij te prijzig voor wat je daadwerkelijk krijgt in de straat met oud en nieuw ,en daarnaast heb ik de pallet aanbieding van wolff/elitemark op de spielwarenmesse gezien en daar zit genoeg en echt genoeg marge op voor de dealers hoor ,dus stunten met een echt redelijke prijs is wat mij betreft genoeg ruimte voor (tenzij wolff daar zelf een beperking aan heeft verbonden)

Laatst bewerkt:
Ik denk dat we alemaal wel gevoel hebben welke box de mysterie is daarom vind juist mooi deal
al mijn elitemark boxen die ik op me lijst had heb ik gelukkig al besteld nu eerst verbouwen en hopen dat er nog wat budget vrij komt

welke denkje dan?
giganto of crown jewel zijn de enigste 2 optie's ,maar naar mijn persoonlijke mening zou de deal prijs van 160 euro eigenlijk gewoon de verkoop adviesprijs moeten zijn ,dus een deal rond de 100 euro ,niets ten nadele richting de dealers maar meer richting wolff in dit geval ,zag dat lucas van wolff al in het vliegtuig zat richting china om inkopen te doen dus hopelijk brengt die straks nog wel wat leuks nieuws mee voor "mogelijk"het laatste jaar !!!

Laatst bewerkt:
giganto of crown jewel zijn de enigste 2 optie's ,maar naar mijn persoonlijke mening zou de deal prijs van 160 euro eigenlijk gewoon de verkoop adviesprijs moeten zijn ,dus een deal rond de 100 euro ,niets ten nadele richting de dealers maar meer richting wolff in dit geval ,zag dat lucas van wolff al in het vliegtuig zat richting china om inkopen te doen dus hopelijk brengt die straks nog wel wat leuks nieuws mee voor "mogelijk"het laatste jaar !!!

Waneer was de obsessed voor laast 100 euro dat heb ik dan helaas gemist

Waneer was de obsessed voor laast 100 euro dat heb ik dan helaas gemist
Ja niet idd, maar dat is ook een blokje wat naar mijn idee een veel te hoge prijs heeft, blijft gewoon 25mm onder 2kg nem kruitgewicht hé, dan pak ik liever een mooi riakeo blok voor dat geld, maar is wederom uiteraard ieder zijn eigen keuze en mening 👍

de paashaas blijft voorlopig nog in zijn holletje zitten volgens mij ,het is ook koud en regenachtig weer hoor hier in het midden van het land :d

Hoi boosje, was dat bij ons? Helemaal niet geleverd of? Omlabeling Legend hadden wij als vervanger meen ik mij te herinneren. Hebben nu Merkur en Legend staan. Je krijgt een van de twee als je bij ons besteld.
ik had de legend ontvangen afgelopen keer maar dat is een heel ander product.

Back
Bovenaan