Torrr
VWC lid
JaBen ik de enige die al zit te F5en in de hoop dat Jan zich een dag heeft vergist?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
JaBen ik de enige die al zit te F5en in de hoop dat Jan zich een dag heeft vergist?
HahaBen ik de enige die al zit te F5en in de hoop dat Jan zich een dag heeft vergist?
100% de enigeBen ik de enige die al zit te F5en in de hoop dat Jan zich een dag heeft vergist?
Bijna bijnaIs het al 31 januari 20.00 uur?![]()
Neem aan dat je over een half uurtje weer je F5 knop verkracht? Misschien heeft Jan zich 12 uur vergistBen ik de enige die al zit te F5en in de hoop dat Jan zich een dag heeft vergist?
Haha zal vast straks nog even rondstruinen op de site.Neem aan dat je over een half uurtje weer je F5 knop verkracht? Misschien heeft Jan zich 12 uur vergist![]()
Spannend, blijf hier speciaal nuchter voor. Stel mij niet teleurGoedemiddag allemaal,
Zijn jullie er klaar voor? Ik heb er alvast zin in en zit er straks bovenop om te checken of alles goed is gegaan en live komt zoals ik wil. En om natuurlijk te reageren op jullie (hopelijk enthousiaste) reacties
Want vanavond om 20:00 uur is het dan zo ver...
Eigenlijk staat alles klaar. Wat je nu op de website ziet staan, zal beschikbaar zijn. Sommige artikelen zeer beperkt tot 1 of enkele stuks. Het meeste staat wel op de homepage, maar wellicht vind jij jouw pareltjes wel in de losse categorieënDe winkelwagen zet ik op het laatste moment live, en daarna gaan de actieprijzen in om 20:00 uur! Dan rest mij niets meer en minder dan jullie veel plezier te wensen en af te sluiten met: doe er je voordeel mee (of niet natuurlijk)...
Direct nog een extra actie vanavond!
Later vanavond volgt nog een bonus actie - ik zal die apart posten.
Bekijk bijlage 1808525
Een wijs man zei ooit: teleurstelling is je eigen perceptie van het levenSpannend, blijf hier speciaal nuchter voor. Stel mij niet teleur
Deze wijze man denkt zo:Een wijs man zei ooit: teleurstelling is je eigen perceptie van het leven![]()
Dan zal ik je alvast helpen, want de Tycoon hebben wij niet beschikbaar. Hopelijk maken de andere artikelen je nieuwsgierig genoeg om toch wat langer nuchter te blijven vanavondDeze wijze man denkt zo:
“Wat een oen, hij had gezopen, en greep naast de Tycoon”
Potverdorie, vanochtend stond die er toch nog op? Ik heb al 3 uur lang trek in sambuca. ik ga naar het caféDan zal ik je alvast helpen, want de Tycoon hebben wij niet beschikbaar. Hopelijk maken de andere artikelen je nieuwsgierig genoeg om toch wat langer nuchter te blijven vanavond![]()
Lekker innemen joh, wordt je lekker overmoedig van met bestellen, vindt Jan vast niet ergSpannend, blijf hier speciaal nuchter voor. Stel mij niet teleur
Ik meen iets gezien te hebben waar de full assault bij betrokken is.. ik gok die extra actie vanavondHopelijk hebben jullie de viva la vita en de full assault? Daar ga ik voor zitten