[Freakactie 2025] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Goedemiddag allemaal,

Zijn jullie er klaar voor? Ik heb er alvast zin in en zit er straks bovenop om te checken of alles goed is gegaan en live komt zoals ik wil. En om natuurlijk te reageren op jullie (hopelijk enthousiaste) reacties :d

Want vanavond om 20:00 uur is het dan zo ver...
Eigenlijk staat alles klaar. Wat je nu op de website ziet staan, zal beschikbaar zijn. Sommige artikelen zeer beperkt tot 1 of enkele stuks. Het meeste staat wel op de homepage, maar wellicht vind jij jouw pareltjes wel in de losse categorieën 😌 De winkelwagen zet ik op het laatste moment live, en daarna gaan de actieprijzen in om 20:00 uur! Dan rest mij niets meer en minder dan jullie veel plezier te wensen en af te sluiten met: doe er je voordeel mee (of niet natuurlijk)...

Direct nog een extra actie vanavond! :bonk:
Later vanavond volgt nog een bonus actie - ik zal die apart posten.

donadoni_post_vroege-vogel.jpg

Goedemiddag allemaal,

Zijn jullie er klaar voor? Ik heb er alvast zin in en zit er straks bovenop om te checken of alles goed is gegaan en live komt zoals ik wil. En om natuurlijk te reageren op jullie (hopelijk enthousiaste) reacties :d

Want vanavond om 20:00 uur is het dan zo ver...
Eigenlijk staat alles klaar. Wat je nu op de website ziet staan, zal beschikbaar zijn. Sommige artikelen zeer beperkt tot 1 of enkele stuks. Het meeste staat wel op de homepage, maar wellicht vind jij jouw pareltjes wel in de losse categorieën 😌 De winkelwagen zet ik op het laatste moment live, en daarna gaan de actieprijzen in om 20:00 uur! Dan rest mij niets meer en minder dan jullie veel plezier te wensen en af te sluiten met: doe er je voordeel mee (of niet natuurlijk)...

Direct nog een extra actie vanavond! :bonk:
Later vanavond volgt nog een bonus actie - ik zal die apart posten.

Bekijk bijlage 1808525
Spannend, blijf hier speciaal nuchter voor. Stel mij niet teleur

Dan zal ik je alvast helpen, want de Tycoon hebben wij niet beschikbaar. Hopelijk maken de andere artikelen je nieuwsgierig genoeg om toch wat langer nuchter te blijven vanavond 😆
Potverdorie, vanochtend stond die er toch nog op? Ik heb al 3 uur lang trek in sambuca. ik ga naar het café

Goed bezig Jan! Ik ga om 8 uur toch stiekem even kijken.

Ik duw alvast wel wat alcohol in mijn gezicht.. hopelijk bestel ik dan een leuk doosje!

Back
Bovenaan