granddessert
VWC lid
Geen idee hoe ik dat moet fixen, maar ik heb alles op de homepage gezet op volgorde van prijsTip van flip: als je Riakeo in de zoek bar invult krijg je niet alle Riakeo artikelen op de site te zien!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Geen idee hoe ik dat moet fixen, maar ik heb alles op de homepage gezet op volgorde van prijsTip van flip: als je Riakeo in de zoek bar invult krijg je niet alle Riakeo artikelen op de site te zien!
Geen idee hoe ik dat moet fixen, maar ik heb alles op de homepage gezet op volgorde van prijs![]()
De gratis 500 is al op ? Komt er nl niet automatisch meer bij
Dat was al aangegeven de massive en de rang teng yie of zo ookKlopt daar is het overzichtelijk, maar ik heb je als bookmark staan met alle artikelen op volgorde van prijs.
En als ik dan dus Riakeo zoek krijg ik 16 items.
Ik heb verder ook geen oplossing voor je.
Maar in jouw beroemde woorden: doe er je voordeel mee, of niet.
Edit: ook op de homepage missen items. (exceptional bijvoorbeeld)
De 1e keer na het invullen van een bestelling wel ,maar na het gewist en opnieuw ingevuld te hebben niet meer???
Nee ,is een enkele compound die niet gekoppeld is aan de promo (voor zover ik heb kunnen ontdekken),de tang empire,Jan gaat er al naar kijkenEven je cookies wissen en/of opnieuw inloggen.
Hier net zo , super mooi dat ze het assortiment kunnen aanbieden met hele nette prijzen voor deze tijd van het seizoen maar had (helaas) al een aardig plukje riakeo elders besteld,dus wachten op de volgende verassing van JanMooie actie, maar ik sla deze keer ff over![]()
Mooie box denk ik dat wordt wat...Jan/Granddessert, ik heb nog even een Gracefulness aan mijn bestelling toegevoegd. Bedankt weer voor de mooie prijs en tot 29 december![]()