Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Behalve Jasper danWowwh, die zag niemand aankomen denk ik
Jullie hebben mazzel want ik heb een call om 15:00 uur...
Openingsactie volgt later vandaag. Stay tuned
Bekijk bijlage 1814554
Goed bezig Jan! Wat een verrassing weer! Ook 3+1??
3 Riakeo cakes betalen.. de Great Wall er gratis bijhalen![]()
Wat een gave aanvulling op jullie toch al mooie collectie! Super tof!
Geld speelt geen rol dit jaar.. het is de hoeveelheid die ik moet kunnen uitleggen en of kunnen afsteken.Gaat geld kosten hè heren?
Eigenlijk zijn freaks maar raar volk vind ik.
We bedanken iemand om ons geld aan te geven, soort van omgekeerde psychology ofzo.
En Jan zit op de stoel van de Psych(o) hahaha.
Heerlijke sfeer ook momenteel op het forum vind ik!
![]()
Jij zegt het en ik dacht hetGaat geld kosten hè heren?
Eigenlijk zijn freaks maar raar volk vind ik.
We bedanken iemand om ons geld aan te geven, soort van omgekeerde psychology ofzo.
En Jan zit op de stoel van de Psych(o) hahaha.
Heerlijke sfeer ook momenteel op het forum vind ik!
![]()
Je schrijft uitstallen verkeerd....Geld speelt geen rol dit jaar.. het is de hoeveelheid die ik moet kunnen uitleggen en of kunnen afsteken.
Kon ik overwegen, maar jij hebt de Great Wall al dus je hebt het verpest voor de restGoed bezig Jan! Wat een verrassing weer! Ook 3+1??
3 Riakeo cakes betalen.. de Great Wall er gratis bijhalen![]()
Ik heb wel het spookje gevonden in je post! Wanneer kan ik een doos ophalen?Kon ik overwegen, maar jij hebt de Great Wall al dus je hebt het verpest voor de rest![]()
Geld speelt geen rol dit jaar.. het is de hoeveelheid die ik moet kunnen uitleggen en of kunnen afsteken.
Jij zegt het en ik dacht hetvrees bij deze dat ik dan toch het calamiteiten potje moet aanbreken als de aanbiedingen echt goed zijn (heb elders al een paar riakeo compounds in bestelling staan nl)
Bedoel je niet een hotdog met gratis Elegance? Eigenlijk ga ik altijd even naar donadoni voor een hotdog en dan krijg je er allemaal vuurwerk bij. Is overigens ook wel fijn om het thuis te kunnen verantwoorden.Wordt het inderdaad dan toch nog een elegance met een gratis hotdog?!