[Freakactie 2025] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Goed bezig Jan! Wat een verrassing weer! Ook 3+1??

3 Riakeo cakes betalen.. de Great Wall er gratis bijhalen 😍
Wat een gave aanvulling op jullie toch al mooie collectie! Super tof!

Gaat geld kosten hè heren?

Eigenlijk zijn freaks maar raar volk vind ik.

We bedanken iemand om ons geld aan te geven, soort van omgekeerde psychology ofzo.
En Jan zit op de stoel van de Psych(o) hahaha.

Heerlijke sfeer ook momenteel op het forum vind ik!

:thumbsup:

We bedanken iemand om ons geld aan te geven, soort van omgekeerde psychology ofzo.

Geld speelt geen rol dit jaar.. het is de hoeveelheid die ik moet kunnen uitleggen en of kunnen afsteken.

Jij zegt het en ik dacht het 🤣🫣 vrees bij deze dat ik dan toch het calamiteiten potje moet aanbreken als de aanbiedingen echt goed zijn (heb elders al een paar riakeo compounds in bestelling staan nl)

Vandaag lanceren wij dus tijdelijk en speciaal voor jullie ook het volledige assortiment van Riakeo! Voor de echte kenner: 3 artikelen hangen nog even want die stonden niet volledig in een systeem en zal ik later alsnog toevoegen als ik de info heb.

Onze openingsdeal bestaat uit scherpe prijzen en bij besteding vanaf 500,- ontvang je van ons een gratis Riakeo 500. Dus zoals ik vaker zeg: doe er je voordeel mee of niet :p Je kunt als klant maximaal 1x gebruik maken van deze actie.

De actieprijzen zullen vanavond vanaf 19:00 uur zichtbaar zijn en gelden zo lang de voorraad strekt of tot uiterlijk maandag 13 oktober.

Tot straks!

donadoni_post_riakeo_opening.jpg

Geld speelt geen rol dit jaar.. het is de hoeveelheid die ik moet kunnen uitleggen en of kunnen afsteken.

Lijkt me een fijn probleem om te hebben. :thumbsup:

Jij zegt het en ik dacht het 🤣🫣 vrees bij deze dat ik dan toch het calamiteiten potje moet aanbreken als de aanbiedingen echt goed zijn (heb elders al een paar riakeo compounds in bestelling staan nl)

We gaan het meemaken! :thumbsup:

Back
Bovenaan