[Freakactie 2025] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Dag heren
Ik zie in andere topics
Op een verbod voor howling/fluit/spinners
Sommigen winkels halen al de nieuwe artikelen van wolff monster phoenix etc al eruit hebben we hier meer info over?
Moet niet gekker worden lijkt mij
Zo mogen we niks meer

Dag heren
Ik zie in andere topics
Op een verbod voor howling/fluit/spinners
Sommigen winkels halen al de nieuwe artikelen van wolff monster phoenix etc al eruit hebben we hier meer info over?
Moet niet gekker worden lijkt mij
Zo mogen we niks meer

Geen meer info, maar het zou vanaf 1 oktober mogelijk in gaan. Verbod op fluit en spin. Even afwachten dus... Winkeliers weten het ook niet

• Like
Waarderingen: MKBT
Goedenavond allemaal,

Ik heb een drukke dag gehad en was jullie bijna vergeten 😝

Toch nog even achter de computer gekropen en wat acties online gezet. Doe er je voordeel mee of niet ;)

Fijn weekend!

PS Eenmalig en kort statement over fluit, spinners, oude voorraad kooien, etc. Mocht het zo zijn dat de desbetreffende artikelen om wat voor reden niet uitgeleverd mogen worden door de winkels, zal ik contact met jullie opnemen voor een gepaste oplossing. Voor nu wachten we de verdere ontwikkelingen af omtrent de invulling van deze onfatsoenlijke en discutabele voornemens. Zodra duidelijk is wat er wel of niet van ons verwacht wordt, zullen wij ons beleid daarop afstemmen.

Goedenavond allemaal,

Ik heb een drukke dag gehad en was jullie bijna vergeten 😝

Toch nog even achter de computer gekropen en wat acties online gezet. Doe er je voordeel mee of niet ;)

Fijn weekend!

PS Eenmalig en kort statement over fluit, spinners, oude voorraad kooien, etc. Mocht het zo zijn dat de desbetreffende artikelen om wat voor reden niet uitgeleverd mogen worden door de winkels, zal ik contact met jullie opnemen voor een gepaste oplossing. Voor nu wachten we de verdere ontwikkelingen af omtrent de invulling van deze onfatsoenlijke en discutabele voornemens. Zodra duidelijk is wat er wel of niet van ons verwacht wordt, zullen wij ons beleid daarop afstemmen.
Had het idee om de el patron er misschien bij te nemen maar kan het filmpje nergens meer vinden dus, toch maar laten dan vrees ik ,was niet gelijk overtuigd dus had graag nog een paar keer naar het filmpje gekeken om die reden 😉 én er zou dus wel een effect in zitten wat mogelijk niet meer toegestaan wordt straks

Laatst bewerkt:
Had het idee om de el patron er misschien bij te nemen maar kan het filmpje nergens meer vinden dus, toch maar laten dan vrees ik ,was niet gelijk overtuigd dus had graag nog een paar keer naar het filmpje gekeken om die reden 😉 én er zou dus wel een effect in zitten wat mogelijk niet meer toegestaan wordt straks
Hmm zijn er dan spinners die ik niet heb gezien waardoor de importeur het filmpje offline heeft gehaald? 🥲

Wel erg zielig hoor
Alles is offline met spinners en fluit
Als er volgende x is dan ook de crackling aan de beurt ongelofelijk!

Helaas verzinnen ze elke keer wat nieuwe om het te verzieken

Ben wel bij dat de 3 die ik op het oog heb nog steeds fimpjes van zijn

• Like
Waarderingen: MKBT
Back
Bovenaan