Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Of wordt het toch een dubbele rotp?Op het filmpje zowiezo
Vermoed/weer bijna zeker dat dit niet het geval zal zijn. De Phoenix zijn rauwe fluiters in 25mm. Denk niet dat men dat met dezelfde rauwe fluit kan maken in 20MM.daar zitten er een hoop op de wachten volgens mij ,ikzelf iig welmet een beetje mzzl is het de 2e helft vd monster phoenix,voor een leuke prijs
Is combi van 21 en 25mm,zie originele topicVermoed/weer bijna zeker dat dit niet het geval zal zijn. De Phoenix zijn rauwe fluiters in 25mm. Denk niet dat men dat met dezelfde rauwe fluit kan maken in 20MM.
Fluit zal hetzelfde zijn als de swirling thunder. Maar ik hoop nog aantal rijen met drie traps fluiters er tussendoor.
Hooguit gesis te noemen iddIk vind het ook meer gesis
Dat heb ik dan echt over het hoofd gezien! Alleen maar goed nieuws!Is combi van 21 en 25mm,zie originele topicén swirling thunder zou ik geen fluit willen noemen hoor
![]()
Hopen maarDat heb ik dan echt over het hoofd gezien! Alleen maar goed nieuws!
Golden tower voor 99.95 is wel aan de dure kant. Als die in de actie komt voor 69.95 of 74.95 dan neem ik de gokAl had ik de golden tower duurder verwacht
Oei Jan, ik zou er tussen gaan zitten met de prijsGolden tower voor 99.95 is wel aan de dure kant. Als die in de actie komt voor 69.95 of 74.95 dan neem ik de gok
Zijn deze alweer verlopen?Geen idee wat jij ziet, maar ik zit te refreshen tot de actieprijzen er op komen in 1, 2, 3...
Zijn toch echt 6 nieuwe deals. Succes thuis Stuifie!
Bekijk bijlage 1810319
Ja weekend dealsZijn deze alweer verlopen?
Ahh verdorrieJa weekend deals
Letten op details is niet voor mij. Of het nou om lezen gaat of om een k#t paasei, ik zie t meestal gewoon nietGoed lezen mensen goed lezen!
Ja!Is het al vrijdag![]()